Egentlig så er popcorn...

Apeloffen

Forumet er livet
...sinnsykt godt[:D]

Gomla i meg en hel pose micropop i gårkveld, og nå har jeg poppet en pose igjen.. Jumjum[8D]

[:D][:D][:D]

Mmmm ja! Må nok poppe meg en pose i morgen[:D]

åh ,det er lenge siden jeg har smakt det[:D]
Tror jeg må han en stk tanntråd i nærheten da[;)]

helt sykt digg å!!! (løpeålage....dvs.samboerlager[:D])

ORIGINAL: ¤Rosa skydått¤

Jeg la på meg 1/2 kilo per pose jeg spiste opp! SYKT mye fett i det der, men ja, sykt godt også!

er vel ikke så usunt med popcorn man popper i kasseroll? da bestemmer man jo selv hvor mye fett man har.. selve kornene er jo bare mais[:)]

Jeg la på meg 1/2 kilo per pose jeg spiste opp! SYKT mye fett i det der, men ja, sykt godt også!

å? hehe[:D] Trodde egentlig at popcorn var ett litt snunnere snacks.. Har jeg hørt iallefall...

ORIGINAL: Novembergull

er vel ikke så usunt med popcorn man popper i kasseroll? da bestemmer man jo selv hvor mye fett man har.. selve kornene er jo bare mais[:)]

haha, husker forresten i gamle dager da jeg poppet i kasserollen.. En gang så glemte jeg visst av at jeg poppet popcorn..kom på kjøkkenet og hele gryta var en stor klump av kull[8|] Og store deler av huset ble røyklagt og stinka H*****[&:]

ORIGINAL: VokserOGgror

mais er ganske usunt...

tror nok det er alt fettet i micropoppen som gjør det usunt da[;)] 

Okay, la meg rette på meg selv. et halvt kilo etter all smøret jeg helte på! Sånn, da er det riktig [8D]

jah, det var bedre[:D]

Back
Topp