egentlig livredd :(

Mari Mamma

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Hei hei herlige februar jenter <3

Eg kommer sigende inn her til dere :) men er egentlig mest redd!!! Eg mistet en liten jente i oktober i uke 20, ble gravid igjen i januar, men endte i MA i uke 13 og utskrapning. Eg fikk nettopp positiv test igjen...er jo glad, er dette eg ønsker... men herlighet eg kjenner redselen kommer nå. Tenk om, tenk om!!!! :(

Eg kommer mest sannsynlig ikkje til å slappe av før den lille ligger i armene mine.
Godt eg kan bli kjent med dere ;) Virker som en superfin gjeng <3

Velkommen inn til oss :) Jeg har ikke vært her så lenge selv, men trives allerede veldig godt :)
Skal si du har vært igjennom mer en de fleste den siste tiden, blir utrolig trist på dine vegne. Og du har jo kommet så langt også... Men denne gangen går det fint skal du se :) Masse lykke til :D

Hei hei, velkommen :) og gratulere ;) dette ska nok gå bra :) krysse fingrene for deg :)

Velkommen hit til oss. det skal nok gå bra denne gangen skal du se :)
Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Velkommen :) krysser fingrene for deg :)

Termin 16.02.14

Hei og velkommen:)

Jenta mi født 17.07.07❤
Termin 13. Februar 2014 med nr. 2/3 ❤

Velkommen! Er litt skummelt å være gravid selv for en som ikke har opplevd å miste. Skjønner deg godt. Vi må bare ta hver dag som kommer og håpe alt går fint!

Huff så trist! Skjønner at du er skrekkslagen da ja! Men vi det går bra denne gangen, må være måte på uflaks!

Storesnupp født okt.-11, lille frø ventes 04.02.14.
Fra appen!

Krysser det som krysses kan. Håper du blir her helt til februar med resten av oss. <3

Du har virkelig vært igjennom noe forferdelig, forstår godt du er redd. Men du må tenke at denne gangen er det din tur! Velkomnen hit!

Velkommen og alle gode ting er tre ;)

Hadde du ul før uke 20 sist? Fikk du noen årsak? Så ufattelig trist. . :(

Nummer to er på vei ♥ 18. Februar 2014

Back
Topp