Egentlig litt skummelt....

mammabella

storesøster og lillebror :-)
Neste helg drar sambo helt plutselig med all sannsynlighet sørover for å hente sæ bil!
E jo enda nån uke igjen tell termin, men man kan jo aldri vite! Ser jo ikkje akkurat ut som det e nån september ungA som faktisk har tenkt å vente tell da :-p

Så her må baby bare holde sæ der den e! :-)

Skjønner deg godt. Her er samboer ivrig jakter, som lader opp med skyteprøver og møter til langt på kveld... så blir litt små stresset må jeg si:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Skjønner deg godt. Her er samboer ivrig jakter, som lader opp medver og møter til langt på kveld... så blir litt små stresset må jeg si:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app[/quo]

Får satse på han ikkje e stokke t skogs når baby kommer!

Storesøster her kom på termin dato..

Termin no e 18sept, så satse på det e god margin. Men e jo alikavel litt ekkelt.. sia man aldri kan vite. Sambo tøysa m attsku det skje nokka når han va borte fikk han bare spille DDE m E6 å gi full gass :-

Hehe, passende sang da:p men får satse på at de er hjemme eller i nærheten når det skjer:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Uff, skjønner du syns det er skummelt.... Hadde jeg syns og, men jeg skal knipe igjen for det jeg, så kan heller du sende fødestøv til meg ;) hehe

Mannen her er også ivrig jakter og var på nippet til å kjøpe seg løyve på hardangervidden (bor i Bergen). Men siden han var redd for at han ikke kom til å få jaktet så mye som han ville lot han vær. Heldigvis :p men jakt blir det nok på han uansett!

Uff, skjønner du syns det er skummelt.... Hadde jeg syns og, men jeg skal knipe igjen for det jeg, så kan heller du sende fødestøv til meg ;) hehe
Hehe vi kan godt byttelåne litt ja i en par uke ;-)

Mannen her er også ivrig jakter og var på nippet til å kjøpe seg løyve på hardangervidden (bor i Bergen). Men siden han var redd for at han ikke kom til å få jaktet så mye som han ville lot han vær. Heldigvis :p men jakt blir det nok på han uansett!
Bra han lot være da :-)

Skjønner følelsen! Her drar samboer bort 15-20 sept, har termin 26... Så det blir jo spennende å skulle ha begge barna alene så tett opp til termin, og i tillegg holde baby inne! Gruer meg...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Skjønner følelsen! Her drar samboer bort 15-20 sept, har termin 26... Så det blir jo spennende å skulle ha begge barna alene så tett opp til termin, og i tillegg holde baby inne! Gruer meg...

Oiii... D skjønne æ! D va jo skikkelig nerme termin å. Kordan e de andre kommet i forhold tell termin?

Blir en spennende uke ja! Tar 6-7 timer å komme seg hjem, + vi har 1,5 time til sykehuset... Usj, blir små stressa av å tenke på det! Nr en kom på termin, nr kom 5 dager før termin. Satser på overtid denne gangen! ;)

Blir en spennende uke ja! Tar 6-7 timer å komme seg hjem, + vi har 1,5 time til sykehuset... Usj, blir små stressa av å tenke på det! Nr en kom på termin, nr kom 5 dager før termin. Satser på overtid denne gangen! ;)

Oi oi... æ hadde ikkje latt mannen dra avgårde trur æ... passelig lang vei t sykehuset jo.. får håpe nr 3 e en lluring å kommer på overtid... hihi... håpe du har nån som kan være lamme dæ mens han e borte så du slipp være aleina!

Han må reise, så det er ikke noe alternativ. :) Men det går nok helst bra, får føde alene dersom han ikke rekker det. ;)

Han må reise, så det er ikke noe alternativ. :) Men det går nok helst bra, får føde ale dersom han ikke rekker det. ;)

Ja som oftest kommer vel baby når man slappe av.. så du får bare stresse litt mens han eborte :-p

Æ skjønne godt at du blir litt stressa av tanken! Hadde vært det samme. Vi får krysse alt for at babyen hold seg inne til han e tilbake! :)

Back
Topp