Egentlig ferdig, men...

Ønskedrøm

♡ mamma til tre skatter ♡
Septembermødre <3
Flere her som egentlig var "ferdige" med å få barn, men som har ombestemt seg? Vi var egentlig det etter snuppa kom (tøft svangerskap) , men som ved juletider plutselig ønska nr 3 allikevel ;-) Heldigvis har vi ikke kvittet oss med alt babyutstyr ;-)

Vi var ferdige, og har ikke noe babyutstyr igjen... Jeg har alltid ønsket meg fler, men hadde aldri trodd mannen min skulle ombestemme seg! Nå håper vi noen av de vi har gitt bort til ting og klær til vil gi litt tilbake... :)

Jeg trodde jeg var ferdig etter to jeg...
Men så ble det en liten attpåskatt da, som straks er to år :) Mens jeg gikk med henne vare jeg HELT sikker på at dette var siste gang - det var et tungt svangerskap, med mye plager og vondter. Men heldigvis glemmer jeg fort, så nå er fjerdemann underveis <3

Begynte å gi bort klær etter minsta en stund, men sluttet da vi bestemte oss for å prøve på en til; så spørs det om vi kan bruke noe av det rosa igjen da, eller om vi må ut og handle blått...?! Vogn, seng, vogge, stellebord, vippestoler, bilstol, lekegrind osv har vi heldigvis :)

Jeg er også veldig overrasket på at mannen ble med på ett barn til. Er vel mest han som har vært super bestemt på at det holdt med to. (Jeg ombestemte meg ved juletider i fjor)Vi har gitt bort alt av klær, men har tatt vare på seng og stellebord. Så blir en del å handle da ;-)

Egentlig sa jeg stopp etter en på grunn av store komplikasjoner under fødsel, men plutselig så var lysten der igjen og vi har nå prøvd en stund :) 
Alt av utstyr og klær har vi enda, så ikke mye nytt som må kjøpes inn. Men en ny vogn VIL jeg ha ;)

Jeg har så lyst på sånn leander vugge jeg denne gangen. Helt forelsket i en sånn ;-) Hadde ikke det til de andre to! Og gleder meg til vogn kjøp :-) En herlig tid <3>

Back
Topp