Ikke siden fødselen har lillebror vært villig til å sove mer enn 15-30 minutter alene på rommet på kvelden før jeg legger meg. Han sover som en stein ute i vogna på dagtid, og i slyngevugga på rommet til natten. Men på kvelden har han vært lite villig! Det begynte jo med at han nærmest bodde på puppen på kveldstid de første ukene, så var han våken sammen med oss i en 3 timers tid med endel amming hele kvelden før vi begge gikk å la oss sammen. Prøvde stadig å legge han før meg, til ingen nytte......
I det siste har han justert seg litt både natt og dag, og i går sovnet han 21:15 Jeg fikk en HEL TIME alenetid! (Han sovnet først 20:30, men måtte bysses igjen fra 21-21:15) Gubben er heller ikke hjemme, så jeg satt som ei dronning med TV-kontrollen og kooooooosa meg Håper dette blir en trend etterhvert, har jo vært vane ved alenetid fra klokken 19 de siste 2,5 årene med storebror!
I det siste har han justert seg litt både natt og dag, og i går sovnet han 21:15 Jeg fikk en HEL TIME alenetid! (Han sovnet først 20:30, men måtte bysses igjen fra 21-21:15) Gubben er heller ikke hjemme, så jeg satt som ei dronning med TV-kontrollen og kooooooosa meg Håper dette blir en trend etterhvert, har jo vært vane ved alenetid fra klokken 19 de siste 2,5 årene med storebror!