egent tolking på forum

Mrs b

Forumet er livet
VIP
skjønner ikke hvorfor folk ofte må dra negative konklusjoner utav hva noen skiver i innleggene sine.

dette gjelder ikke dette forumet,men kan gi et eksempel som om det var her:

jeg skriver fek.har noen linker til info om ferbesrs metoden?jeg vil bare lese om den av intresse.men det blir tolket som
"fyttigrisen skal hun bruke den metoden på barna sine"

eller Hva syns dere om å rise barna deres på rumpa?jeg syn selv det er fryktelig galt men skriver ikke det i innlegger.
så blir det tolket som "å hjelpes hun slår barna sine"

hvorfor blir det ofte tolket slik?i steden for å kunne diskutere det på normaltvis uten å ha negative baktanker?[8|]

Noen mennesker er negativt ladet og tolker alt i verste mening. Andre er positivt ladet og tolker i beste mening. Folk er rett og slett forskjellige;)

Mange leser ikke hovedinnlegget nøye og tolker det på sin egen måte, så jeg ville anbefalt deg å gå til legen så kan han henvise deg til en spesialist... Jeg hadde også en splint i øye en gang, men ønsker deg god edring og lykke til med valg av navn!

ORIGINAL: Regan

Mange leser ikke hovedinnlegget nøye og tolker det på sin egen måte, så jeg ville anbefalt deg å gå til legen så kan han henvise deg til en spesialist... Jeg hadde også en splint i øye en gang, men ønsker deg god edring og lykke til med valg av navn!

dette vet ikke jeg hvordan jeg skal tolke[:D]men jeg velger å taden positive rettningen![:D]

Back
Topp