Egenskaper:)

Klesklypa

Gift med forumet
Eg veit jo at alle oss fantastiske feb mødre vil la gullene våre bli akkuratt det de vil og skal ikkje presse de til noke, de klarer akt de setter seg som mål i livet og bla bla bla :)

men om DU fikk velge! av øverste hylle! Kas egenskaper, ferdigheter, interesseområder osv ville du at gullet ditt skulle hatt opp gjenom livet da??
 
Mi:
Hatt interesse for å spille et instrumet, som ho blei skikkelig god på. Piano, fiolin eller gitar kanskje. Men ho trenger ikkje bli son kjendis-god.. bare ha interessen for det, spille på musikkskolen, vere god i det og trives:)

Av aktiviteter hadde ho vert interesert i Dans, samme kas egentlig, men kjekt å se på son Jass-balett dansing:) ho skulle da vert med i et danse-team, son at de lærer sammhold:)
Ho hadde vert aktiv, og liker godt å gå turer i fjellet.
Ho er med i 4H :)
Kanskje ei heste-jente :) må tygge litt på den! Hater hester sjølv (livredd) men eg har alltid hatt veldig respekt for heste-jenter
Når ho blir ungdom er ho engasjert og sosial, gjerne med i Natur og Ungdom og/eller SU:) Ho er av den typen som arrangerer ting og hjelper andre. Veldig Empatisk og Omsorgsfull :)

Når ho blir voksen, har ho arva pappan sin intelegens angående realfag. Og studerer ett eller anna fysikk, kjemi eller matte greier :) da er ho sikra en god jobb :)

(legger til at om ho blir ei fotball-jente som allerbest liker å sitte inne å spille playstasjon og drømmer om å bli rørlegger, så blir eg ikkje skuffa altså :)) men dette var om EG fikk velge fra øverste hylle!

Ka hadde du valgt for ditt gull??
 
tjaaaa...

sosiale antenner er en fin egenskap ;)

ellers så håper jeg hun blir kreativ og smart :D samme for meg om hun danser eller er med på noe som har med sport eller instrumenter å gjøre :P ;)
 

Har ikke tenkt så mye på dette, men håper han blir selvstendig og tar initiativ til ting. Og at han vet å verdsette kunnskapen han tilegner seg og lærer å jobbe for å nå målene sine, istedenfor å gi blaffen og sløse bort utdanning og bare gjøre det halvveis.

Menneh, håper han liker brettspill og sånt da, for det digger jeg, samboern og eldstemann :P

 

Og så håper jeg han får seg en interesse som han dyrker lidenskapelig. Som blir noe som representerer han, på en måte. Jeg tror det er sunt for folk å ha noe de føler de mestrer skikkelig. Noe de liker å gjøre, og som de er gode på.

Og at han ser verdien i å forbedre seg og har noen mål å strekke seg mot. At han ikke legger begrensninger for seg selv, men lærer å utfordre seg selv.

 
Kjipinger

no hørtes jo eg ut som den mamman som hadde så mange planer for akkuratt ka mi jente skulle like! mens dokke er sonne fornuftige som bare vil at gullene skal blir snille og gode :)

hehe det vil jo eg også!!
men dette var ment som i en fiktiv verden! Kas aktiviter o.l syens du er mest interesant å følge opp, se på forestillinger av, høre på rundt middagsbordet :)
 
Mitt største ønske er at Lucas skal bli rettferdig! Også håper jeg han ikke blir en mobber, eller blir mobbet, for det kommer ikke mammahjertet til å tåle.... Jeg håper han jobber for målene han setter seg i livet, at han lykkes med det han vil. Samme for meg om han blir  billakkerer, vinduspusser, snekker, advokat eller forsker, bare han trives med det han gjør. Om han blir hetrofil, homofil eller bifil spiller heler ingen verdens rolle! Jeg håper han blir snill, modig, har indre ro og får tro på seg selv, ikke dømmer, blir selvstendig og tar egne valg. Sum sumarus så håper jeg at han blir en lykkelig sprett, hva enn det er som gjør han lykkelig! Også håper jeg at han blir sammen med en skikkelig jente, som ikke kommer til å gå svigermor si på nervene;P Det er fremtidsønskene herfra;)

Nåtidsønskene er at han ikke skal vidreutvikle de rampefaktene sine som kommer snikende, får en dose større tålmodighet og spiser mer!
 
Håper at hun blir ei utadvendt, omtenksom, rettferdig jente :) Som er smart og respekterer andre :) får mange venner og liker livet :) 
Jeg håper hun fortsetter med det hun elsker nå, musikk og dans :D hihi.. jenta har jo rytme som bare det :D hihi.. 
 
Back
Topp