Egenpleie

Ennahoj

Forelsket i forumet
Er det tid til litt egenpleie da jenter?
Og evt hva?
Selv så tar jeg de lange dusjene når det er tid til det farging av bryn mellom slaga! Håper å få satt av litt tid til å farge håret og kanskje få litt farge på kroppen ;) skal tross alt i bryllup i august, men kjolen ender nok opp som lang for å skjule de "blå" leggene!

Oh yes! Det må til! ;)
Voksing av legger og brass, fotpleie, frisør og tatovering av bryn og eyeliner før ferien! :) (Skulle 4 uker på ferie til Kroatia, er i 3. uka nå.)
Dette er min Nr 3, så merkelig hvor mye mer tid jeg har til meg selv denne gangen:p
OG verdens beste mann og pappa som gjør meg-tid mulig da;)

Jeg har en fantastisk mann som vet hvor viktig det er å få litt egentid, så jeg får egentlig så mye tid jeg føler JEG trenger til meg selv. Blir som regel litt egenpleie på søndager til en litt lenger dusj, shavings, hårkurer, ansiktsmaske og neglelakk på tottelotter. :) Etter en times tid for meg selv savner jeg disse gutta mine så mye at jeg smyger meg ned igjen, og finner alltid like overrasket ut at de klarer seg utmerket selv om det er pappa som passer på og ikke jeg er der en liten stund. ☺️

Det er ikke så mye som skal til for at man føler seg som et nytt menneske og er klar for en ny uke med leking, skriking, matkasting, bleieskift, mating og den uendelige støvsugingen, vaskingen og ryddingen av leker på de merkeligste steder. :D

Selv supermamma'r trenger litt supermammatid for å lade opp batteriene. ☺️

Jeg har en fantastisk mann som vet hvor viktig det er å få litt egentid, så jeg får egentlig så mye tid jeg føler JEG trenger til meg selv. Blir som regel litt egenpleie på søndager til en litt lenger dusj, shavings, hårkurer, ansiktsmaske og neglelakk på tottelotter. :) Etter en times tid for meg selv savner jeg disse gutta mine så mye at jeg smyger meg ned igjen, og finner alltid like overrasket ut at de klarer seg utmerket selv om det er pappa som passer på og ikke jeg er der en liten stund. ☺️

Det er ikke så mye som skal til for at man føler seg som et nytt menneske og er klar for en ny uke med leking, skriking, matkasting, bleieskift, mating og den uendelige støvsugingen, vaskingen og ryddingen av leker på de merkeligste steder. :D

Selv supermamma'r trenger litt supermammatid for å lade opp batteriene. ☺️
Kjenner meg godt igjen her! Har en fantastisk mann, men jeg er nok mer tilstede enn jeg må :-P

Ammer du? Prøver å planlegge en tur til frisøren men mini vil ha pupp hver 2 time :p

Jeg skal til frisøren i morgen. Sender mannen på senteret med en flaske morsmelk, så får han heller komme innom om det blir helt krise. Jeg kjenner frisøren så det skal gå bra :)

Ammer du? Prøver å planlegge en tur til frisøren men mini vil ha pupp hver 2 time :p

Jeg tok meg tid til frisør da mannen var hjemme fra jobb. Fikk time i den tida ho sku søv, samt at de var på trilletur i nærområdet til frisøren, om det skulle bli akutt krise for mat. Klipp og farg hos lærling, tok si tid. Ho våkna da det var en halv time igjen og da kom han med ho så ho fekk mat. Alt ok ☺

Oh yes! Det må til! ;)
Voksing av legger og brass, fotpleie, frisør og tatovering av bryn og eyeliner før ferien! :) (Skulle 4 uker på ferie til Kroatia, er i 3. uka nå.)
Dette er min Nr 3, så merkelig hvor mye mer tid jeg har til meg selv denne gangen:p
OG verdens beste mann og pappa som gjør meg-tid mulig da;)
Ammer du? Jeg har lyst å tatovere bryna, men leste at man ikke bør gjøre det når man ammer eller er gravid :)

Ammer du? Jeg har lyst å tatovere bryna, men leste at man ikke bør gjøre det når man ammer eller er gravid :)
Det gjør jeg ja! Leste mye om det, (eller googlet mye siden det er skrevet lite om), og faktisk dagen før jeg gjorde det kom det en artikkel om akkurat det fra ammehjelpen:
https://ammehjelpen.no/artikkel/92/harfarging-oppussing-tatoveringer

Altså er det ikke noe bevis at tatovering har noe å si for amming. Jeg tror også at hvis det hadde vært skadelig i forhold til melka ville det vært gjort funn på det, eller forsket mer på - er jo veldig mange ammende som tatoverer seg (ikke bare innen permanent makeup).
Jeg valgte å ta sjansen og angrer ikke et sekund! :) Og ble såååå bra:p ;)
Turte ikke som gravid da - fordi hud og kropp er under så stor forandring akkurat da og ville jo ha det penest mulig;)

Sitter hos frisøren nå :D mann og barn er på senteret rett borti gata og har med en flaske morsmelk :D

Ammer du? Prøver å planlegge en tur til frisøren men mini vil ha pupp hver 2 time :-P
Ja, jeg fullammer:) så var ganske nervøs! Tok nesten tre timer! Men jeg ammet rett før, også sovnet hun. Så mannen trillet med noen kamerater mens jeg var hos frisøren. Men tror han var mer stressa enn meg, for når hun våkner er hun akutt sulten! Spiser som regel hver andre time her også. Men da gikk det altså fire timer mellom måltidene hennes! Spurte frisøren (som jeg kjenner fra før) om han kunne komme innom med henne hvis hun ble sulten og det var ikke noe problem:)

Ja, jeg fullammer:) så var ganske nervøs! Tok nesten tre timer! Men jeg ammet rett før, også sovnet hun. Så mannen trillet med noen kamerater mens jeg var hos frisøren. Men tror han var mer stressa enn meg, for når hun våkner er hun akutt sulten! Spiser som regel hver andre time her også. Men da gikk det altså fire timer mellom måltidene hennes! Spurte frisøren (som jeg kjenner fra før) om han kunne komme innom med henne hvis hun ble sulten og det var ikke noe problem:)
Høres ut som min mini detta :-P matt hver 2 time og akutt sulten. Får fra søvn til kaos hvis man er litt for treg :-P tenker jeg skal prøve en tur hos frisøren om noen uker ;-)
Godt å høre at det gikk så bra!!

Back
Topp