Egenpleie

Preggers87

Elsker forumet
*MIA*
Julegavene 2019
Har dere gjort eller fått tid til litt egenpleie etter fødsel? Hva har dere såfall gjort?

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Nærmeste jeg kommer egenpleie er sminke meg noen dager i uka, dusje og barbere meg(det var forresten helt nydelig etter å ha barberstopp seks uker før fødsel!!) :P

Prins 03.03.08 og prinsesse 14.04.14 <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Ikke mer enn noen lange gode dusjer, med skrubb og pleie av både ansikt og kropp, og ikke minst barbering der det trengs:p..
Men så er ikke jeg sånn at jeg bryr meg så veldig med egenpleie heller da, sminke er f,eks ikke eksisterende i min hverdag:p

Jente født juli 2011 ~ Gutt født april 2014 :)

Hadde skikkelig fotpleie hjemme med skrubb av negler og neglebånd, filet hard hud, skrubbet og fuktet og klippet og pusset.. Var ganske deilig etterpå :-) går så mye barføtt så litt kjekt at de ikke ser ut som to slitne sokker hehe

Utenom dusj og litt krisebarbering nei :-P har såvidt sminka meg noen dager og da.
Men kunne tenkt meg en tur til frisør og fotpleier, men det har ikke blitt prioritert og klarer ikke helt reise fra lillebror så lenge enda med tanke på puppen :-)

Dusj, sminke og å ta på meg klær som ikke er ammetopp og joggebukse......:P
Gleder meg til å klippe håret!!

Har vært hos frisøren:)

Kjøre bil alene! Vi/jeg har sportsbil som vi ikke har fått tak i barnesete til, så skal det biles, må en av oss være hjemme med baby.
Første tur var bare 10min, men jeg gråt av glede. Alt var savnet! Lukten av bilen, lyden av bilen, spille musikk som ikke er white noise, alenetid <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Rett føre 17 mai så stakk jeg ned på en frisørsalong her og fikk klippet meg, farget og nappet øyebryn pluss fikset negler :) Var veeeldig deilig og fikset meg litt opp igjen :D

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Det hørtes deilig ut!!! Skulle ønske jeg hadde råd til å klipoe og farge hår og bryn, stelle negler, og vokse litt her og der :-)

Det hørtes deilig ut!!! Skulle ønske jeg hadde råd til å klipoe og farge hår og bryn, stelle negler, og vokse litt her og der :-)

Var helt fantastisk ;) Nå er det en frisørsalong her som er veeldig billig på alt pluss at hun som driver med negler der hadde tilbud (tydeligvis for en grunn!) ellers hadde jeg aldri i livet hatt råd te alt på en gang nå :p

♥Lille prinsen 17/4-14♥

frisør! åh det hørtes deilig ut :):) det er neste på ego-listen mun. Først på listen står et glass fiiiin rødvin. Egentlug var planen nå på fredag, men er utsatt en uke fordi mannen skal jobbe natt

Her har jeg vært hos frisør, med kort hår så merkes ni uker uten klipping... Det var herlig å få tilbake sveisen.

Ellers er lange dusjer (lillegutt ligger da og spreller på golvet) og det å gå seg en tur alene gull verdt.

Og i helga tok jeg en behandling med Baby Foot, har skikkelig flasseføtter nå, men blir nok bra...

Har ikke gjort stort utenom at jeg har begynt å sminke meg igjen :p men planlegger frisør med klipp og farge, fiksing av negler osv før ferie og dåp :)

Var hos frisøren, men vasket ikke håret der for at det skulle gå fort. Jeg slappet ikke helt av da, var stressa for at hun skulle våkne.
Sminke meg går helt fint, hvis hun er våken ligger hun på badegulvet og lufter seg uten bleie mens jeg ordner meg. Ofte på magen og så, så slår vi mange fluer i en smekk. Jeg er ganske kjapp til å ordne meg da, fuktighetskrem med farge i, maskara og kajal, så er jeg klar;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Nope! Rekker litt lengre tid til dusj og sminke når mannen har friuke, men når han jobber blir det å løpe gjennom dusjen og hive maskaraen på i fart forbi speilet :-D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Blir vel litt egenpleie i morra, skal få være hårmodell når søstra mi skal ha prøve-svenneprøve. Blir noen timer i stolen uten unger da :)

Back
Topp