Egenpleie og barbering!

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristin

Guest
Dere begynner jo å komme et godt stykke på veg nå, og det er ikke alt som er like lett når du ikke ser tærne dine lenger.

Jeg tenker da spesielt på barbering av legger og underliv. Får dere fortsatt til dette selv? Får dere hjelp av mannen? Eller lar dere det bare gro til fødselen er over?
Er dere redd for hva jordmor tenker om dere ikke er barbert når dere ankommer fødestuen?

Dette sier jordmødrene om barbering av underliv for fødsel!

Går greit å barbere leggene foreløpig. Underliv gidder jeg ikke bruke krefter på.

Får til såvidt, men det prioriteres ikke for å si det sånn, er så slitsomt når man er tung og magen er i veien :hilarious: Vurderer å kjøpe hårfjerningskrem, har god erfaring med det fra tidligere.

Har egentlig bare latt det gro, men pga spa-besøk med venner i helga følte jeg for å friske opp litt (har så noia for at det skal synes utenpå bikinitrusa)... det var ikke enkelt, endte med å gjøre det nærmest i blinde etter at mannen nektet å hjelpe meg [emoji23] Prøver å holde leggene sånn halvveis vedlike siden det er sommer da, og det går ganske greit, slenger beinet opp på blandebatteriet i dusjen [emoji5] Får vondt etterpå av øvelsen, men det får gå...

Går greit med legger. Barberte underliv i dag og det var helt krise. Så jo ikke hva jeg dreiv med så gudene vite hvordan det ble:p

Leggene går greit, men det er urskog der nede:sorry: sånn får det bare være frem til « fiffi» dukker opp igjenn.

Uke 26, går greit å barbere seg enda men merker magen begynner å komme litt i veien nå

Barberte legger i går mens jeg stod i dusjen...orker ikke å gjøre det igjen! [emoji28] [emoji25]

Bareberer leggene uten større problemer,men det blir nok mindre nøyaktig. Hater stikkende hår på leggene,så det må bort!

Underlivet barberes i blinde.. ser nok ut som om jeg har skabb der nede. Men jeg liker ikke å la de gro.. syns det er ubehagelig.

Så jeg barberer kun for mitt eget velvære og ikke for noen andre

Back
Topp