Egenpleie før fødsel?

Feyra

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sommerfuglene 2017
Søvnløs i september 2025
Pumpkin Bumps 2025
Er det noen som skal unne seg litt ekstra luksus før fødsel? Selv kunne jeg veldig godt tenkt meg å ta en fotbehandling med litt lakk slik at føttene er freshe, de har virkelig ikke blitt tatt godt vare på i svangerskapet [emoji85]

Hadde også vært fantastisk med en frisørtime også, regner med det blir en liten stund til neste gang [emoji28]

Også for forfengelighetens skyld vil jeg vokse leggene! Men jeg vet ikke hvor sent jeg tør å bestille dette i forhold til en evt tidligere fødsel?

Hadde vært magisk å gått til profesjonelle. Men jeg har måtte tatt dette selv i og med at jeg har vært med på bassengtrening siste ukene. Brukt epilator til leggene og investerte i elektrisk fotfil for en stund tilbake for å gjøre ting lettere. Så lakkerte jeg tåneglene i går for å føle meg litt mer vel [emoji108][emoji1]

Jeg tenker at jeg vil freshe meg litt opp før fødselen, men tror ikke det blir noe salong eller noe profft. Bare ordne selv hvis jeg klarer. Skulle gjerne fikset føttene mine og lakket tåneglene, men når jeg tenker meg om så når jeg jo ikke ned til føttene mine :wideyed: Kanskje jeg må til salong da likevel... Ønsker ihvertfall å få farget bryn og vipper, og lakket tåneglene etter litt stell :) Samboeren har lovet meg å barbere leggene mine :hilarious: Og fingernegler skal jeg nok klare å lakke selv :p

Jepp! Jeg har vært å fått totimers forbehandling og vært hos brynsstylist for å fikse brynene. Følelsen av å være litt fresh hjelper på når man ellers om dagene bare føler seg som en vaggende bolle! En liten utfordring er disse behandlingsbenkene. Jeg måtte forsikre meg på forhånd at de kunne justeres slik at jeg ikke trengte å ligge på ryggen.

Jeg var en ganske dyr tur til frisøren forrige uke. Forrige svangerskap fikk jeg hjelp av min kjære både til voksing av legger og neglestell+lakk. For en god mann jeg har [emoji173] Vurderer å spørre om det samme denne gang [emoji1]

Var til frisøren på mandag, å kommende mandag skal jeg ta fotpleie, få lagt shellack og vokse leggene:)
Er 37+2 nå så unner meg litt luksus:)

Jeg har tenkt meg til frisøren, farge og klippe. Alt for lenge siden sist, så dette blir nok en dyr time. Frisøren min er ikke på jobb om dagen. Så må finne en ny. Jeg er så sær på det der, så om noen har tips til flinke frisører i Oslo når det gjelder farge til blondt hår, så tar jeg gjerne imot det. Gjerne flinke fotpleiere i Oslo som ikke er alt for dyre også! Tror jeg bare må få bestilt snart, så det blir gjort :)

Planen er å ta full oppfrisking på toppen av hodet i begynnelsen av juni, samt fikse bryna så de ikke ser helt morna ut. Håper bare jeg rekker det før fødsel, og at fødsel ikke utsettes med to uker slik at det rekker å gro ut igjen :p

jeg har vært og stelt føttene mine i dag.. fantastisk [emoji7] de har jo ikke akkurat fått noe særlig til omsorg de siste mndene [emoji23] [emoji85] [emoji228]

Første dag i forrige permisjon fikk jeg tatt fotbehandling og ansiktspleie. Utrolig herlig. Sambo trodde jeg pyntet meg for leger og jordmødre på sykehuset, men den tanken hadde ikke streifet meg en gang. Elsker å få litt stell i ny og ne, om så bare litt shamponering hos frisøren. Angret veldig sist på at jeg droppet frisør før fødsel for gikk et halvt år før jeg fikk anledning til å ta turen, og da var det nærmere et år siden jeg klippet meg sist.... så ikke ut...
Denne gangen har jeg booket fotpleie et par uker før permisjon for skal i bryllup, og så tenker jeg å ta frisørtimen første dag i permisjon + muligens noe annet. Gleder meg allerede :)

Skikkelig egenpleieuke på meg. Svigermoren min spanderte på meg fotbehandling med lakkering og manikyr på tirsdag. I dag har jeg vært å fått voksa bikinilinja. (Leggene tar jeg selv med epilator). Skal farge etterveksten i løpet av helga og stusse håret litt (hadde gått til frisør om pengene strakk til, men har jobbet som frisør, så får ta til takke med meg selv[emoji12] ). Vippene skal jeg også få farget selv. Kjente meg så bra etter å ha fått manikyr og pedikyr, så blir plutselig full overhaling her [emoji13] men digg å føle seg litt fresh nå på slutten. Er 37+3. Vurderer å få ordnet meg fotmassasje e.l. på termin om ikke lille er kommet enda. Fint med litt gulrot, så man holder ut [emoji6]

Fotpleie,farge bryna og frisørtime er i boks:D skal bli deilig å unne seg litt selvpleie og ha noe annet gøy til å se fram til :) håper det kan hjelpe med at dagene går fortere:)

Back
Topp