Egenpleie før fødsel, angrer på at jeg ikke gjorde dette før

Bkno0393210

Første møte med forumet
Har lyst å ha litt egenpleie før fødsel slik at jeg føler meg fresh i barselstiden.
Har foreløpig tenkt å ta en tur til frisøren og klippe meg, og muligens style og farge øyenbryn.

Tips til andre ting man kan gjøre for å føle seg fresh?
Er det noe du angrer på at du ikke gjorde før du fødde?
 
Ligge å slaske på sofaen/i sengen uten en bekymring. Gå på resturang å kose meg med mann. Det er ting som man virkelig setter pris på når man har barn og som jeg savner til tider. Tok å fiksa bryn før begge fødselene sånn at vertfall noe såg okei ut :p beina er det min mann som har barbert for meg i slutten av svangerskapene :)
 
Nyte at man kan spise mat med én gang den er klar. Og restaurantbesøk ja, det gjorde vi faktisk en del før fødsel - angrer ikke på det :)
 
Vi hadde hotellovernatting og tur i boblebad og svømmebasseng, ut og spise og dra på standupshow, jeg dro på vannaerobic (deilig å få trent litt som gravid), tok massasje en gang også, men syns faktisk det var litt problematisk med magen i veien/ble så dårlig av å ligge på rygg/går jo ikke å ligge på magen. Dro til frisøren også. Tror jeg gjorde alt, haha! Kan anbefale vannaerobic og frisørtime med hodebunnsmassasje, annen massasje får man vel ikke i disse tider? Kanskje man ikke får hodebunnsmassasje heller hos frisøren nå? Aner ikke. Gå ut og spise er jo koselig da! Og se filmer sammen hjemme :Heartred
 
Fotpleie synes jeg var deilig. Fint med fine føtter på sommeren og gikk jo også barbeint under fødsel.
 
Back
Topp