Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Belissima
Det spørs jo om man er IA-bedrift eller ikke, men har man sånn standard egenmelding på 3 dager så er fredag dag 1, lørdag dag 2 og søndag dag 3, selv om man ikke jobber lørdag og søndag. Man må nok ha sykemelding fra mandag i et slik tilfelle.
ORIGINAL: Belissima
Kommunen jeg jobber i er IA-bedrift, så der har de 8 dagers sammenhengende egenmelding før det kreves sykemelding. Men er muligens ikke alle kommuner som er IA, så lønner seg å dobbeltsjekke slik at man ikke blir beskyldt for skulk..
Jeg synes den 3 dager sammenhengende-regelen er helt dust jeg og, men jeg har vært arbeidsgiver og du kunne banne på at hvis folk var syke bare 1 dag så tok de en 3-dagers bare for å ikke miste "fridager" som de kalte det, som om 12 egenmeldingsdager i året var noe de hadde krav på for å få fri til å gjøre det de ville. Så jeg liker IA-konseptet bedre, siden man da kan ta enkeltdager uten å miste 2 dager, litt lettere for folk å være ærlige da virker det som.