Hvor lenge må man jobbe før man har rett til egenmelding etter ulønnet permisjon tilknyttet foreldrepermisjon. IA bedrift hvis dette har noen betydning
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mener du 4uker for sykepenger ifht sykemelding?2 mnd tror jeg. Du kan søke det opp på nav.no
4 mnd for å få sykepenger med sykenelding
På første bildet står det 4 uker etter foreldrepermisjon, 8uker etter ulønnet permisjon? Altså, på egenmelding går jeg ut fra.Det er 4 uker på både sykt barn, egenmelding og sykepenger
Ja, det stemmer. Glemte det med ulønnet perm da jeg skrev kommentaren. Egenmelding ja.På første bildet står det 4 uker etter foreldrepermisjon, 8uker etter ulønnet permisjon? Altså, på egenmelding går jeg ut fra.
Det så slik ut, jaJa, det stemmer. Glemte det med ulønnet perm da jeg skrev kommentaren. Egenmelding ja.
Men som jeg forstår, så er det 4 uker på sykt barn og sykepenger som i sykmeldt
Det er 4 uker på både sykt barn, egenmelding og sykepenger
Ble lagt ut her en dag at man ikke mister retten til sykepenger (sykmld) hvis man har vært i ulønnet permisjon i under 1 år etter foreldrepenger mener jeg (da man har krav på 1 år)zzz
Synes det er meget vanskelig å finne riktig info da det finnes så mye ulikt
Jeg fikk innvilget sykt barn dager allerede fra dag én tilbake i jobb etter ulønnet permisjon. Måtte jobbe 8 uker for å opptjene rett på egenmeldingsdager, så sikkert lyrt å høre med arbeidsgiveren din hva som gjelder hos dere.
Sykt barn mener jeg gjelder fra dag 1.Ja, det stemmer. Glemte det med ulønnet perm da jeg skrev kommentaren. Egenmelding ja.
Men som jeg forstår, så er det 4 uker på sykt barn og sykepenger som i sykmeldt