Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er kun medisiner over 16.000 du får refundert. Alle legeundersøkelser og kontroller må du betale selv.
Trodde ikke dette var pr innsett, men per forsøk jeg... Hmm ble jeg usikker, men mener de sa detOgså er det en sum pr innsett i tillegg på 1500 (var det ihvertfall til oss)
Trodde ikke dette var pr innsett, men per forsøk jeg... Hmm ble jeg usikker, men mener de sa det
Det fikk jeg beskjed om ogsåKontroller ved Ullevål 320 pr gang.
Uttak/innsett 1500,- pr gang.
Frys gikk som kontroll, dvs 320,-.
Dumt spørsmål kanskje, men kan man bruke frikort på egenandeler? Har brukt det hos gynekolog på sykehuset før..
Ikke jeg heller på første forsøk, de innførte det nå for ikke så lenge siden. Mulig det var 1.mai eller noe, for jeg betalte på alle ultralydene på forsøket midt i maiPå st Olavs betalte jeg ikke pr kontrollbare forsamtale
Ikke jeg heller på første forsøk, de innførte det nå for ikke så lenge siden. Mulig det var 1.mai eller noe, for jeg betalte på alle ultralydene på forsøket midt i mai
Haha, ja, det vil jeg siJøss? Vi hadde forsøk i mars...heldig der da forstår jeg![]()
Haha, ja, det vil jeg sihun dama i luka sa at alle ultralydegenandelene (de på 320) er med på egenandelskortet og kan gi frikort. Vet ikke om det stemmer, for sykepleieren som hadde vakt på rommet hvor vi ligger etter uttak mente de ikke var med på frikortgrunnlaget
![]()