Egen vilje!

Kakedeig

Forumet er livet
Septembermødre <3
Sommerfuglene
Noen her som opplever en liten en med bestemte meninger? Det har kommet "krypende" på e siste to ukene, men nå skal hun bestemme selv!
Skal sitte sånn og sånn, ikke slik! Skal opp, skal ned, skal ha den! Neihehei ikke pokker om jeg skal ligge her nå!
Og så roper hun på en bestemt måte fordi da skal jeg komme bort til henne. Og hvis jeg ikke forstår henne så får jeg skyllebøtte, da er det wawawaiiiiaaaahhaaawaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! At jeg er så dum :P

Hehe veldig søtt nå, men spør meg igjen om en mnd :D :D :D

Men er så gøy å se!! Veldig tålmodig først, men så SKAL det skje :P

tydelig egne meninger her også ja! Mer roping enn gråting nå, og tar det for lang tid blir det høye hyl :p

hehe herlige småtroll :) har sine emninger her også roper og protesterer veldig :) og så lager ho masse prompe-lyder med munnen hihi :)

hehe herlige småtroll :) har sine emninger her også roper og protesterer veldig :) og så lager ho masse prompe-lyder med munnen hihi :)

Haha her lager hun sånn prompelyder med tungen og så spruuuuter spyttet over alt og boblene skummer :P Det er visst veldig gøy..

Frøkna her er veldig bestemt. Det har hun vært hele tiden. Er hun som er den nye sjefen i huset. ;)
Klarer liksom å kommunisere mere og utrykke hva hun vil. Er hun sulten så smatter hun. Og vil hun ikke ligge så hyler hun i.
Har begynt å lage dure/prompe- lyd. Kjempe morro når hun sitter ved bordet sammen med oss. Skal få oss til å le. Sitter å ler litt selv også når vi ler. Skikkelig skøyer. :D
Ruller rund og prøver å åle seg fram. Blir litt frustrert for det går bare rundt. ;)

Haha her lager hun sånn prompelyder med tungen og så spruuuuter spyttet over alt og boblene skummer :p Det er visst veldig gøy..
Kjempegøy :D Mye underholding i de små!

Vanvittig bestemt kar jeg har også!!! Jeg skal ha mat NÅ!!!, NEI MAMMA, NÅ BRUKTE DU FOR LANG TID PÅ Å KOMME MED MATEN; SÅ DA VIL JEG IKKE HA NOEN TING!! Jeg vil IKKE ligge sånn!!! Synes i grunn ikke det er så sjarmerende.... :-p Men prompelyder og bobler og dam av sikkel må jeg smile av også da.... :-D

Back
Topp