Egen tråd for alle som skal på UL i morgen(15/2)

Da var jeg hjemme igjen. Var en veldig fin ul-time. Hun tok seg god tid og forklarte og viste underveis. Alt så bra ut, og det var en veldig aktiv krabat. :) Var ikke kommet så langt som vi trodde så vi skal tilbake om 2 uker for å få sjekket hjertet ordentlig. Vi venter en liten gutt og fikk ny termin 29/7. Så det ble satt 8 dager tilbake. Men wow for en følelse når lille dukket opp på skjermen! :D
 
Gratulerer til alle sammen :)
 
Vi er også ferdig, han sa ikke noe om kjønn, og vi gadd ikke spørre, men begge syns vi så en liten tut. Så blir jo spennende når den kommer :-D alt var bra og jeg beholder termin 31. juli. Morkaka lå på fremre vegg, ikke rart jeg ikke har kjent noe enda, men den var ikke foran åpningen, så det er jo bra. Her er lille som snur ryggen litt mot oss:
f9fbde7212d1be11e9dea07214020b3a

Så fint! Gratulerar! Jag är imponerad att du klarade att inte fråga om kön ;p jag är så nyfiken så hade frågat :p Men viktigaste är att allt är bra med barnet! :)
 
Alt var i den skjønneste orden :)

Fikk en laaaannnggg remse av bilder og detaljert forklaring av alt hun sjekket.
Han startet med å vifte med tissen, for å så klø seg i rumpa. Lik sin far kom det fra pappaen ;)
 
Vi er også ferdig, han sa ikke noe om kjønn, og vi gadd ikke spørre, men begge syns vi så en liten tut. Så blir jo spennende når den kommer :-D alt var bra og jeg beholder termin 31. juli. Morkaka lå på fremre vegg, ikke rart jeg ikke har kjent noe enda, men den var ikke foran åpningen, så det er jo bra. Her er lille som snur ryggen litt mot oss:
f9fbde7212d1be11e9dea07214020b3a
Var ikke du tidlig på OUL?:p jeg har menstermin 31. Juli men skal ikke på OUL før 2.mars:p
 
Det sto visst bra til med vår også. Bortsett fra det fikk både mannen min og jeg litt inntrykk av at det som for mange kanskje er den største dagen i svangerskapet bare var én av mange undersøkelser i jordmorhverdagen. Altså litt samlebånd. Inn og ut. Følte ikke at jordmor snakket så mye med oss. Vi er glade for at vi i hvert fall har vært på privat ultralyd i uke 13, hvor kommunikasjonen var på topp, og tenker at det må være kjipt om de som aldri har vært på ultralyd før har en førstegangsopplevelse som den vi hadde i dag. Men så klart, det viktigste er at babyen har det greit, og vi fikk ikke inntrykk av noe annet. Skrev et lengre referat fra undersøkelsen i dagboka på forumet, så jeg skriver ikke alt her. Fikk forresten en senere termindato, så nå er termindatoen 11. juli istedenfor 7. juli (som jeg har trodd hittil basert på tidlig ultralyd og eggløsning). Men den ungen kommer når den kommer den. :)
 
Var ikke du tidlig på OUL?:p jeg har menstermin 31. Juli men skal ikke på OUL før 2.mars:p
Jo, var det i uke tolv. Vet ikke hvorfor jeg fikk oul såpass tidlig som 16+6, for det var et par ting han faktisk ikke fikk sjekka helt, i forhold til hjertet bl.a. Jaja, alt så jo bra ut sålangt.
 
Back
Topp