Egen tråd for alle som skal på UL i morgen(15/2)

Lykke til alle sammen :)
 
Lykke til alle fine gravide damer som skal på oul i dag! Gleder meg til oppdateringene deres :)
 
Har en del sommerfugler jeg og.. men timen hos fastlegen gikk kjempefint, hjertet slo 153 ganger i minuttet. Og alt var jo ellers bra, blodtrykk og alt, så da er det bare å glede seg til klokka ett og mannen får se lilleulv <3
 
Da er jeg ferdig :D alt så fint ut å vi venter vår tredje gutt 19.Juli :) ble satt 2 dager tilbake å er superglad jeg ikke ble satt enda lengre bak med tanke på overtid osv :)
Vis vedlegget 162000
Gratulerer så mye med gutt nr 3! :) stor stas for storebrødre kan jeg tenke meg! :) kjempefint bilde også :)
 
Vi er også ferdig, han sa ikke noe om kjønn, og vi gadd ikke spørre, men begge syns vi så en liten tut. Så blir jo spennende når den kommer :-D alt var bra og jeg beholder termin 31. juli. Morkaka lå på fremre vegg, ikke rart jeg ikke har kjent noe enda, men den var ikke foran åpningen, så det er jo bra. Her er lille som snur ryggen litt mot oss:
f9fbde7212d1be11e9dea07214020b3a
 
Vi er også ferdig, han sa ikke noe om kjønn, og vi gadd ikke spørre, men begge syns vi så en liten tut. Så blir jo spennende når den kommer :-D alt var bra og jeg beholder termin 31. juli. Morkaka lå på fremre vegg, ikke rart jeg ikke har kjent noe enda, men den var ikke foran åpningen, så det er jo bra. Her er lille som snur ryggen litt mot oss:
f9fbde7212d1be11e9dea07214020b3a

Så bra at alt var bra :)
 
Back
Topp