Egen seng

Catski

Forumet er livet
Gullet vil ikke ligge i egen seng.
Han bare gråter og gråter, nesten med en gang vi legger han ned på rygg i kurven sin.
Så snart jeg legger meg, og legger han ned i vår seng sammen med oss slukner han som en stein.
Er det noen som har noen gode råd for å få han til å ligge alene i kurven sin? Kan jo strengt talt ikke ligge sammen med oss til han er 1 år heller.

Vel du må nok bare prøve igjen... De er jammen utspekulerte fra de er små av, finner fort ut at det nytter å grine [8D][&:] Jeg pleier å legge Malin god og mett og så stryker jeg henne over kinnet en liten stund (for å vise at jeg er der), gir henne tutten og brer dynen godt over. Må gi henne tutten et par ganger før hun sovner, men det går bedre og bedre. Nå griner hun ikke lengre når vi legger henne [:)]

Slet med det samme,men så begynte jeg å tulle ham inn i ett teppe.ala det de gjør på barsel,og gjorde sengen litt "mindre" støffa masse greier rundt ham.
Det funket bra for meg,nå kan jeg legge ham opp i senga si alene,bare han er mett og tørr så sovner han av seg selv.

Tull han godt inn i et teppe, og evnt legg en varmeflaske i senga hans først, så den er god å varm...
Kan hende han syns d er litt ubehagelig å bli lagt i en kald seng, når han har hatt d så varmt i armkroken din..[;)] 
Ellers så må du bare prøve å prøve..La han få skrike litt..

Min også var sån, men jeg bare tok henne opp når hun skrek roet henne og låg hun ned igjen i sengen sin.. Til slutt sovnet hun og no sover hun hele natten i sin seng uten et knyst...

Back
Topp