Egen kake til de små?

ta|ie

Elsker forumet
Skal dere lage egen kake til de små??

Her skal jeg lage en liten kake til bare Hedda[:)]
...Men er veldig usikker på hvilken kake/muffins jeg skal lage.
Er jammen meg ikke lenge til 1års dagen!!![&:] 9 dager til jo!

Har dere noe forslag? Hva skal dere lage?

Sander skal få en minikake eller en muffins som er kun til han :-) Men hva det skal lages av osv - nei det vet jeg ikke enda. Vi har i grunn god tid (over en mnd!), men sliter litt med at vi ikke kan ha verken egg eller melk i kaken hans. 

Blir nok en muffins som hun skal få spise selv, men lager ikke noe sånn spesielt til henne, blir nok bare en muffins fra kakebordet..

Har egentlig ikke tenkt så mye på det.
Men hun skal få egen kake og grise med! Slik har det vært i vår familie, at i 1årsdagen får alle egen kake.

Kommer nok til og lage en liten kake av sukkerbunn eller noe i den duren?!
Får se[:)]

Har tenkt litt på om jeg skal lage en mini-bløtkake til han [:)]

Men hvordan lager der sånn minikake da?? er helt grønn på kakelaging jeg[8D] finnes det små former eller skjærer dere ut en liten kake fra en stor bunn... eeehh..[8D]

ORIGINAL: agni

Men hvordan lager der sånn minikake da?? er helt grønn på kakelaging jeg[8D] finnes det små former eller skjærer dere ut en liten kake fra en stor bunn... eeehh..[8D]

Blir nok noe hokkuspokkus fra muffinsformene[8D]
Eller kanskje jeg lager en vanlig bunn hvor jeg skjærer ut små rundinger.[;)]
...Lure litt på å kjøpe sånn små former men vet ikke om jeg gidder bruke penger på det nå...

Med andre ord det er MANGE måter å gjøre det på [;)][:D] Hehe...

Her blir det ingen kake. Lager nok fruktbiter, smoothies, og den typen snacks. Vi Venter med å introdusere sukker, så da blir det sukkerfri bursdag. Tenkte jeg skulle fryse litt fruktmos i ispinneformer og servere som is også[:)]

Ja alltid egne kake på 1 årsdagen her i huset[:D]

ORIGINAL: Mims

Her blir det ingen kake. Lager nok fruktbiter, smoothies, og den typen snacks. Vi Venter med å introdusere sukker, så da blir det sukkerfri bursdag. Tenkte jeg skulle fryse litt fruktmos i ispinneformer og servere som is også[:)]

Jeg tenker litt sånn jeg også. Ella har jammen ikke fått smake mange sukkerkornene, og sambo er veldig på at hun ikke skal få introdusert søte saker tidligere enn nødvendig. De trenger jo det forsåvidt ikke. Hva er sukker godt for egentlig??!

Kake til de store og noe godt og sunt til henne tror jeg [:)]

jeg skal lage prinsessekake jeg da[:)] elsker å bake kaker!

Egen kake skal hun få :) eller dvs jeg kommer sikkert til å pynte en muffins ekstra mye med krem, dryss og lys. ;)

Her blir det egen liten kake ja. Tenkte en liten muffins sak med sukkerbunn og litt krem/frukt[:D][:D]

Back
Topp