Minijuni87
Glad i forumet
Noen som har fordeler og ulemper med disse to vognene? Ender nok opp med en av dem 
Jeg skal ha junibaby foressten
Jeg skal ha junibaby foressten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har junibaby og Edge!
En stor fordel er at baggen er større en på citycrossen så man kan bruken den gjennom vinteren med vinterpose! Jeg byttet i slutten av januar men det var mest fordi kan nesten hoppet ut av baggen og snudde seg noe voldsomthar en veldig aktiv gutt som reiste seg opp selv ved 6 mnd
Og med edgen kan du velge understell det kan man vel ikke med citycrossen
Tror citycrossen skal være mindre sammenlagt og veie litt mindre, men jeg syns ikke edgen er noe tung og har ikke bil så da er ikke det et problem for meg
En ulempe med edgen et at det er felles kalesje for bag og sportsdel! Kalesjen var da en tendens til å bli solbleket mens baggen ikke er like mye solbleket
Må si jeg er veldig fornøyd med vognen, god å trille og syns ikke den tar så mye plass som "alle" skal ha det til![]()
Tusen takk for godt og utfyllende svar![]()
jeg heller mest mot egde![]()
Skal ha den inn og ut av bil, men det må vel gå fint.
Har veldig lyst å slippe å bytte vogn når jeg skal bytte til sportsdel. Føler at "alle" bytter.
Synes også at bagdelen er finere på egde enn city. Jeg får snart komme meg i butikk å kikke litt på dem![]()
Jeg har også Edge å på min er det en kalesje til hver del.Har junibaby og Edge!
En stor fordel er at baggen er større en på citycrossen så man kan bruken den gjennom vinteren med vinterpose! Jeg byttet i slutten av januar men det var mest fordi kan nesten hoppet ut av baggen og snudde seg noe voldsomthar en veldig aktiv gutt som reiste seg opp selv ved 6 mnd
Og med edgen kan du velge understell det kan man vel ikke med citycrossen
Tror citycrossen skal være mindre sammenlagt og veie litt mindre, men jeg syns ikke edgen er noe tung og har ikke bil så da er ikke det et problem for meg
En ulempe med edgen et at det er felles kalesje for bag og sportsdel! Kalesjen var da en tendens til å bli solbleket mens baggen ikke er like mye solbleket
Må si jeg er veldig fornøyd med vognen, god å trille og syns ikke den tar så mye plass som "alle" skal ha det til![]()
Jeg har også Edge å på min er det en kalesje til hver del.
Hvilken årsmodell har du da? Jeg har 2015!
Jeg har ogå 2015 og kun 1 kalesje.
Jeg har 2013. De burde jo beholdt 2 kalesjer på den da. Det er jo mye bedreHvilken årsmodell har du da? Jeg har 2015!
Jeg har 2013. De burde jo beholdt 2 kalesjer på den da. Det er jo mye bedre![]()
Er det ikke sånn at bagdelen på city cross ikke kan justeres opp til sittende? Og så er den mindre. Jeg ville valgt Edge, noe jeg faktisk har gjortDen ble bestilt for noen dager siden.
Vi valgte edge foran viking. Mye fordi både bagen og sportsdelen er så liten. Men nei den er ikke tung i bakker. Vi har en bakke opp her som er så fæl at selv de mest trente menneskene slitet litt. Merker ikke forskjell på edge og brio smile som vi hadde før. Bare at edge er litt mer stabil. Viking og brio smile er ganske like.Mange gode innspill!
Såg litt på super viking i dag, såå fin! Men bagen virket så liiten.
Er egde tung i bakker, eller overkommelig nok?den er jo trossalt nesten 17 kg.