Eg vil gjerne..

Glassenglene

Blir kjent med forumet
At de:

a) Set meg opp på termin lista med termin 24.oktober

b) Mistru meg alt de vil, eg har mitt på det tørre.

Jo men eg rekna det på nytt

Hmm, har man ikke oversikt over sine sykluser?? Er det bare meg som har oversikt over det??[:-]

ORIGINAL: nurkeklar er gravid

Hmm, har man ikke oversikt over sine sykluser?? Er det bare meg som har oversikt over det??[:-]

Eg har ikkje heilt oversikt over dei nei.

DU er så dum

Var sny med 31 oktober, der gikk du i fellen

Denne fuglen har ikke mye hjerne den

Skjønner du ikke at du ikke er ønsket?

hehe nettopp.. Du har aldri skrevet 31/10....

Eg skjønner det men eg bryr meg ikkje om deg og dine meiningar.

ORIGINAL: Glassenglene

Eg skjønner det men eg bryr meg ikkje om deg og dine meiningar.

Piss of ditt syke menneske

Kva så, eg endra det frå 8 til 9 veker.

hehe ikke som du har skrevet hvertfall[;)]

Du driter i oss, vi driter i deg.. Så da kan du kanskje finne deg et annet sted å være?? eller ville ikke november ha deg heller??

ORIGINAL: Charlotteogprinsessa

Trollet kommer også alltid med de samme befalingene
*mystisk*hmmmmmm[8|]

Always the same[:D]

ORIGINAL: Petra Prøvedokke

Kan du ikke bare vifte med det hvite flagget og innse at du har bæsja på leggen nok en gang, fly tilbake dit du kom fra og bli der?

''

Jeg syns denne trekkfuglene vender tilbake litt for ofte jeg[8|] er det ikek feil? skal de ikke holde seg unna en stund når de først stikker??

Gla du er sjefen for terminlisten[:D]

du skrev jo på november du ikke ville være her,så da er det bare å drite i oss. vi vil ikke ha deg her

hehe nå er hun logget av, så får vi håpe det fortsetter sånn.. Tils hun kommer med nytt nick[;)]

ORIGINAL: Vugge

Hvorfor lager du deg ikke bare en profil på barnimagen eller noe annet forum?
Det kan jo ikke være noe å gøy å ikke være ønsket? Faktum er at du oppfører deg, skriver og uttaler deg helt likt som de andre trolla som har vært her.. Tilfeldig??..

Back unna og la disse jentene nyte graviditeten sin i fred i stedet.. Det finnes sååå mange andre forum at det kan jo umulig være et problem for deg?..

Du kommer aldri til å få noe utbytte av babyverden uansett..

Lykket til Hilde!

hehe hun likte ikke de andre forumene sa hun... Vi prøvde, men hun likte de ikke.. hehe[;)]

Back
Topp