Eg tusla stille heim igjen..

Lica76

Glad i forumet
Kjenner eg syns fryktelig synd i meg sjøl no, godt å få sutre litt Delig med masse sympati
Eg kapitulerte i dag, og gjekk heim igjen frå jobb. Har sagt fra til sjefen at eg er gravid, sånn at han skjønner litt ka det går i. I måra starter eg på ny frisk, trur knekkebrød og tørre kjeks skal bli mine nye bestevenner[:D]

leste på mars10 at mange der sverget til lakris og vet en god vennine som spiste ingefør tabletter når hun var gravid og kvalm

Ikke noe godt å kaste opp uasnsett om man er gravid eller ei

Slik hadde jeg det forrige gang.. sykmeldt hele svangerskapet jeg da! Håper det hjelper med knekkebrød og kjeks da! [:)]

Har hørt at de har noen armbånd på apoteket som hjelper.. Verdt å spørre iallefall :)

Føler med deg!!! Idag har jeg hatt det grusomt! Spydd om hverandre her. .  blæ[:'(]
men så sovnet jeg i 13 tida og våknet istad, fått i meg LITT mat og formen er litt bedre. Nå orker jeg sitte på BV. Det gikk ikke tidligere :/ Håper ikke jeg får det sånn hele tida.. .
Noe gode råd til hva man må gjøre? Jeg har de armbånda du snakket om, det er de samme du tar på deg på båtsyke- men synes ikke de funket idag!

Har kjøpt sånne armbånd, hadde typisk glømt dei i dag[:-]

Har syns dei har funka litt tidlegare, men glømte dei typisk den dagen eg va dårligst... Skal i alle fall huske dei i måra, for å sjekke igjen, har berre prøvd dei eit par ganger..

Jeg pleide å begynne dagen med litt knekkebrød og en kopp te på senga forrige gang [:)]

da var jeg kalm i 5 måneder, så fikk testet det meste, men lite som hjalp..

Men Salinas kjeks var det viktigste for å komme seg gjennom dagen! hehe.
Foreløpig ingen kvalme her heldigvis [:)]

Skal begynne eit nytt og bedre liv i måra tenkte eg, skal prøve alt!!! Har virkelig ikkje lyst til å bli sjukemeldt den her gangen

Back
Topp