Eg trudde sexlysta sku bli dempa

LitaOgGod

Elsker forumet
Desemberlykke 2018
.... men så feil kan ein ta. med fare for å framstille meg sjøl som kåt galning i utgangspunktet; koffor e ingenting som eg trudde det skulle bli i starten av svangerskapet?
Eg e gla i sex, gidde ikkje stikke det under en stol liksom. Men at den lysta skulle bli ENDA MEIR med ein positiv test hadde eg ALDRI trudd!
Til mannens fortvilelse faktisk
Fleire som føle seg omtrent som monster i senga for tida?
 
Jeg hadde det helt likt da jeg gikk gravid med jentene [emoji23] men denne gangen har den faktisk blitt mindre. Men håper det går seg til når jeg ikke er så sliten etter 1 trimester [emoji12] samboeren er lettere frustrert [emoji23]
 
Jeg er nok mer som Nutte87 foreløpig [emoji85] Er så sliten, så sex er ikke øverst på ønskelisten. Gleder meg til å få lysten tilbake, har hørt at den skal øke i andre trimester [emoji16]
 
Haha vi e litt rare
Mannjen e jo redd for å ta i meg omtrent for han trur ALT kan resultere at vi mista. Så frustrasjon hos begge partar, begge vil, men han tør ikkje
 
Min og har økt faktisk! Men i forrige svangerskap blødde jeg alltid litt etter sex, så kjenner jeg kvier meg litt når vi har sex nå i tilfelle jeg skal se blod, men synes det er verre desto lengre jeg er kommet. Skal takle det fint nå, men blod fra uke 16 og utover... da tror jeg at jeg blir mer bekymra- for da skal man liksom være «safe.»
 
Min og har økt faktisk! Men i forrige svangerskap blødde jeg alltid litt etter sex, så kjenner jeg kvier meg litt når vi har sex nå i tilfelle jeg skal se blod, men synes det er verre desto lengre jeg er kommet. Skal takle det fint nå, men blod fra uke 16 og utover... da tror jeg at jeg blir mer bekymra- for da skal man liksom være «safe.»
Har vore heldig hittill eg da
 
Starta å blø for andre gang etter sex i dag og må si det minsker lysten enda mer [emoji12] blir jo livredd [emoji12]
 
Den er like dårlig som vanlig vil jeg påstå :inpain: bare enda mindre motivert pga har hatt tendens til lettblødende livmorhals i andre svangerskap og nervene mine tåler ikke å se blod
 
Haha, skulle gjerne hatt sex... men livredd for at jeg skal blø etter sex, noe jeg gjorde forrige gang. Vet det er normalt, men takler ikke å se blod for vet jeg kommer til å bli sykt bekymret[emoji23]
 
Godt vi er forskjellige alle sammen ☺️
Men eg kjenne e litt meir spenning p sjå kor mykje sex det blir framover ☺️
 
Her er vi litt engstelige for å ha sex begge to :nailbiting: orker ikke tanken på å kanskje se blod så venter nok en liten stund til vi :wtf:
 
Har også sexlyst- mer enn mannen for å si det sånn. Han tør ikke ta i meg [emoji23] Har forsøkte å tvinge han men han er livredd for å miste . Det er jo forsåvidt jeg også MEN tror ikke sex er så ødeleggende .
 
Har også sexlyst- mer enn mannen for å si det sånn. Han tør ikke ta i meg [emoji23] Har forsøkte å tvinge han men han er livredd for å miste . Det er jo forsåvidt jeg også MEN tror ikke sex er så ødeleggende .
Det er vi to ☺️
 
Back
Topp