Eg tar voltaren...

*UtspyttaLaban*

Forumet er livet
VIP
Å har no lest gjennom lappen inni tablettpakken, da står ingen ting om alkohol der!
Betyr da at da ikkje e farligt å blande alkohol me dei pillene?

Glemte heilt ut eg går på dei, så eg tok meg ei tuborg eg [8|]

Å i mårro skal eg på krabbafest, å eg e rimeli sikker på at vinflasko eg har ståande i kjøleskapet blir med på den festen.

Om da har nåko å sei så går eg på dei pga betendelse i muskel inni skuldero mi, begynte på dei på tirsdagen, å dei har no funka, for eg har jaggu ikkje vondt lenger [:D]

Såe, ka meina dåke, kan ein drikka alkohol mens ein går på voltaren?[:)]

Har brukt det selv, er ganske lenge siden, men kan ikke huske det var noe problem å drikke.. men ville nok ikke drukket for mye, muskelavslappende i kombinasjon med alkohol kan jo bli skummelt [8D]

Eneste som kan være lurt er å ikke drikke seg så snydens at man kaster opp, for da får man ikke samme virkninga på tablettene[;)]

ORIGINAL: Lissyjane

Er ikke det bare betennelsesdempende da?

Nope.. tok det ifb. gallestein.. hadde masse magekramper å styr, og da fikk jeg det som muskelavslappende.. men fikk altså beskjed om at tok man for mange kan lukkemuskelen komme litt ut av kontroll [8D] så tok ikke sjansen på å bli snydens i tillegg [8D]

kos deg på fest, og hels vinflasko[:D]

Man kan drikke når man har tatt en voltaren ja... Jeg gikk på voltaren fra desember til slutten av april i år, å festa jo en del, å det gjorde ingenting... Å siden det ikke står noe i bruknanvisnina,så går det nok bra [:)]

Jeg har også lest den nøye (for mannen min altså, jeg rører selvsagt ikke alkohol selv for tiden). Det skal være helt OK med alkohol og tablettene sammen.

Gikk engang på voltaren, apocillin og flagyl (eller noe sånt) samtidig - da sa legen at kun flagyl (eller hvs det hetet) ikke skulle blandes med alkohol.

Har spist mye voltaren, og drukket samtidig[:)][:)] gått fint det

Tatt fa lommelegen:

Hei!

Voltaren potensierer ikke rusen til alkohol, men det er en mulighet for å kunne få betennelse i magesekken eller magesår med betennelsesdempende medisin som Voltaren dersom det kombineres med hyppig alkoholinntak. Symptomer på dette er kvalme, uvelhet, smerter i øvre del av magen.
Hvorfor bruker du voltaren? Det kan tenkes at grunnsykdommen din også kan forsterke rusopplevelsen ved alkohol.

Øy, den der virka jo litt skummel då [8|]

men ei øl i kveld, å ei vinflaska i mårro går vel kje inn onda hyppig alkoholinntak rekna eg me [8D]

ORIGINAL: Zol80

Jeg ble dritings på et halvt glass vin sist jeg gikk på de... [8|]

Seriøst [:o] Da kan jo bli morro[&:][8D]

ORIGINAL: *UtspyttaLaban*

Tatt fa lommelegen:

Hei!

Voltaren potensierer ikke rusen til alkohol, men det er en mulighet for å kunne få betennelse i magesekken eller magesår med betennelsesdempende medisin som Voltaren dersom det kombineres med hyppig alkoholinntak. Symptomer på dette er kvalme, uvelhet, smerter i øvre del av magen.
Hvorfor bruker du voltaren? Det kan tenkes at grunnsykdommen din også kan forsterke rusopplevelsen ved alkohol.

Øy, den der virka jo litt skummel då [8|]

men ei øl i kveld, å ei vinflaska i mårro går vel kje inn onda hyppig alkoholinntak rekna eg me [8D]

Les den under da[8D] Du kan fint ta deg en helaften[;)] Hyppig er hver dag[;)] Du får ikke magesår av èn fylla[;)]

Ja du har øvebevist meg no! Eg tar an heilt ut i mårro eg då [:D]

Takk for researchen frøken [:D]

Jeg gikk på voltaren den gang jeg var russ pga betennelse i anklene, og fikk da beskjed av legen at jeg kunne drikke alkohol. Mange sier de har fått magekramper av voltaren, voltaren tablettene bør tas med mat for å unngå det :)

Back
Topp