eg takker også for meg

x1xiza

Glad i forumet
dette vart for mykje for meg idag, syns det er veldig trist, tårene triller[:(]
eg har tydelig tråkket på noken her idag, og uansett kor mangen ganger eg beklager det , så får eg ikkje lov å glemme det og gå videre...
eg har lært veldig mykje av dere her, og det har vert eit supert forum fram til ikveld[&o]
og eg takker dei som laget den linken med alle dei gode orda til meg før idag, tusen hjertelig takk[:)]

håper at forumet blir bra igjen, eg kjem til å savne dere her inne eg.

god natt og sove godt alle sammen[:)]

Det er vel å gå litt for langt Izamor!!! Ingen vil at du skal slutte her!!! Ingen skal slutte her!!! Bare vent om noen dager er det glemt!!!

Signerer Therese her også.. Du må jo ikke gjøre dette da!!

Signerer!

ORIGINAL: Pastella

Det er vel å gå litt for langt Izamor!!! Ingen vil at du skal slutte her!!! Ingen skal slutte her!!! Bare vent om noen dager er det glemt!!!

Slutt nå!!! Ingen skal slutte i dette forumet pga i kveld! Dette blir for dumt. Vi tåler alle en krangling og en utblåsning inne i mellom. Det er nesten umulig å unngå med så mange kvinnelige hormoner på en plass! Imorgen er alt glemt likevel.

[&:][&:][&:][&:]

Nei, nei og nei! [:(]

neiiiiii iza, for noe tull!

vi skal jo snart møtes jo.....skal møte deg oxo[:D][:D]

ikke tenk på det, vi er jo så glad i deg, ingen skal takke for seg.......

takk, men har ikkje vert så lei meg på lenge, dette vart for mykje for meg[:(]

Men vi prøver jo å fikse så du ikke skal være trist og lei mer jo!! *koseklemmepå*

ORIGINAL: iza

takk, men har ikkje vert så lei meg på lenge, dette vart for mykje for meg[:(]

Om det ble for mye idag, så er det ingenting å gjøre med det, enn å tørke tårene, legge seg, og starte på nytt i morgen! VI SNAKKES, IZA!!!!! Det blir ikke mindre tungt i dag, av å slutte å være på babyverden i morgen!

Godt sagt Hanne!!! Signerer den jeg!!!

takk...eg er nok kanskje berre alt for sliten, så eg får sove på det...

godt at det er noken her som ønsker at eg blir iallefall..

eg syntes ting vart meget urettferdig her idag, eg vart syndebukken uansett kor eg snudde meg, og utgangspunktet mitt var kun å hjelpe ei venninne, som også har snudd meg ryggen idag, eg føler eg blei veldig feiltolket og dolket i ryggen av mangen[:(]
mangen var einige med meg også..men dei negative meiningene tok overhand her i kveld[&o]

Eg bryr meg nok alt for mykje om folk rundt meg, og det gjere meg nok litt dumsnill og naiv...eg blir alt for lett engasjert når det gjelder barn, og eg meinte alt kun godt, og som veiledning, aldri som kritikk.

Og eg har aldri meint at alle skal meine det samme som meg, sånn har eg aldri vert!! eg respekterer alle sine synspunkter eg, men blir vanskelig når folk går til angrep på meg...

og eg har hatt mykje motgang i livet, og er ikkje ein sånn person som eg vart framstillt som her til tider, og det såret meg veldig djupt[:(]

TAKK...

Her har det tydeligvis skjedd noe som ikke skal skje.
Når brukere går, fordi de blir lei seg av å være her inne, så er det en lite hyggelig tilstandsrapport om forumet.
Her syns jeg alle skal gå inn i seg selv, og trekke frem det gode vi har i oss.

Ikke vær lei deg du iza.
Skjønner at du blir trist, når en debatt sklir så innmari ut.
Men ikke ta det personlig. Du vet med deg selv hva du står for og hvor snill du faktisk er, og derfor kan ingen fortelle deg noe annet.
Du er verdifull og du betyr så mye her inne.
Blir alltid glad når jeg ser ditt nick her.
De aller fleste er glade i deg også. Husk det!

I hvertfall er jeg det !

Så bruk natta på deg selv. Grin på puta, kjeft på gubben.
Få ut frustrasjonen. Det vil gjøre deg godt.
Så kommer du tilbake, så fort beina kan føre deg - til pc'n, straks du føler for det.

Kommer til å savne deg skrekkelig mye om du blir borte herfra iza!
Så det vil jeg ikke ha noe av!
Stor holde-fast-klem fra meg

signerer på den

skjønner det veldig godt iza....men som godhjerta sier, vi er veldig glad i deg...og derfor skal ikke du kutte ut med og komme hit bare pga en diskusjon som slo i feil rettning.

vet at det ikke er lett, men bit i det sure eple og gi f..... i det[;)]

kom igjen nå vennen, detta ordner seg vøttø[:D][:D]

Regner med å treffe deg her imorgen iza.
Nå må du sove godt.
Ser du har el imorgen. Er sikker på at det klaffer denne måneden.
Lykke til.[;)][;)][;)]

Klem fra nina[:D]

håper oxo du kommer imorgen....bare ikke vær redd for og komme[:D]

håper du sover godt i natt da.....

nattaklem..

tusen takk alle sammen, eg var SÅ LEI[:(] meg i går, men ser ut som dere ikkje blir kvitt meg...det var eit savn då eg våknet idag, for eg er blitt veldig glad og takknemelig for veldig mangen her inne[:)]

tusen hjertelig takk beta[:)]

og eg har faktisk vert med på å gjere dette forumet til ein god plass å vera, og eit par stk her inne FÅR IKKJE ØDELEGGE DET FOR MEG[>:]

SÅ NO ALLE SAMMEN, UNNSKYLD TIL DEI ENKELT SJELENE EG TRÅKKET PÅ, OG UNNSKYLD TIL DERE SOM VAR VITNE TIL DETTE, OG TAKK TIL DERE SOM STØTTET MEG, SET STOR PRIS PÅ DERE ALLE SAMMEN[:)]

OG PS...DET VART NOKE PÅ MEG I NATT ALIKAVEL TIHI[;)][;)][;)]

Back
Topp