Eg spørr igjenn

_venter_

Elsker forumet
sorry detaljer nå

slim farge gul tykt ekkelt

er det bare meg eller har dere og dette.

er litt bekymra fortiden ser dere

Jeg hadde også det men nå er det mer blod og gørr . Vanlig med mer utflod når man er gravid . Går sikkert bra :)

Takk for svar

Jeg har tykkere utflod, nesten slimaktig, lysegult :P

Å da er vi i samme båt hehe

Det kan hende du har fått sopp hvis du har veldig farget utflod. Nå man er gravid får man økt utflod og det kan forstyrre ph balansen i underlivet. Mener man fint kan bruke Canesten når man er gravid - men spør en lege:-)

Ok det sa hu på apoteket at det gikk bra men ko mye ska eg smørre ska eg smørre dette utforbi eller inni ;-)

Smør "en god dært" (ca en stor rosin-størrelse) rundt skjedeåpningen og såvidt på innsiden. :)

Du skal bare smøre rikelig. Litt innvendig og spessielt rundt også - helt bak til endetarmen og opp til klitoris. Bare å kjøre på med kanesten salven:-) Tabeletten er jo det som er gull - det er jo der soppen ligger, langt opp i kjeden. Så ville tatt en tabelett også:-)

Har kun salve så for bare begynne med det tusen takk for svar, men svir ikke eller klør men bedre å smøre så e eg sikker

Jeg ville spurt på apoteket om du kan bruke tablettene, tror ikke de er anbefalt å bruke av gravide :)

Hei!
Bakteriefloraen i skjeden forandrer seg veldig under svangerskapet, og noen er mer plaget med utflod enn andre.
Om du mistenker at du har soppinfeksjon, kjør på med Canesten =)
Man kan bruke Canesten som gravid. Det eneste man skal passe på er å innføre tabletten med fingrene, og ikke bruke applikatoren som følger med =)
Smør rikelig med kremen. Lykke til! :)

Back
Topp