Eg sku ønska...

¤Ida

Gift med forumet
at eg hadd ei veninne eg kuinn fortelt ALT til...

flere som ikke har noen å snakke med som man kan stole 110% på??
hvordan gjør dere det da?

sånn har vell jeg og det nå.. har venner jeg kan prate med ting, men ikke den venninna jeg har daglig kontakt med, og kan fortelle ALLE mine tanker til..

ORIGINAL: ¤Ida

at eg hadd ei veninne eg kuinn fortelt ALT til...

flere som ikke har noen å snakke med som man kan stole 110% på??
hvordan gjør dere det da?

Vet du.. Det har jeg også ønsket med leeenge!
Det er så mye jeg gjerne skulle 'åpnet meg' med til noen, men ingen å si det til..
Det er litt trist igrunnen... [&o]
Syns det er så kjipt å holde alt inne, og bare skue det vekk liksom..

ja jeg.. jeg trodde jeg hadde, men det er kun sambo som hører noe fra henne. hvis jeg skriver på msn statusen eller på facbook statusen, spørr hun sambo hva det å det betyr'/hva jeg mener med det osv.. men spørre meg eller kommentere , nei det kan hun ikke. ellers har jeg ingen andre.

pleier å skrive mye... å brenne i ovnen etter på

den eg forteller ALT til er storesøstera mi. men har nære venner som får vite 99%
håper du får en sånn venninne snart, godt å ha noen å snakke om alt med *klemme på *

Eg hadde ei vennina eg trudde eg kunne stole 110% på.

No har eg ein kompis eg veit eg kan stole 110% på, han fortelle meg alt, og eg fortelle han alt.[:)]

Håpa du finne nåken du kan stole på, e godt og ha nåken å snakke med [:)]

klemme på!!! Har du ingen i familien heller?
[:(]

har en fantastisk lillesøster og få,men gode venninner, så jeg føler meg heldig[&:]

Jeg har ei som jeg kan snakke med om tja.. 90% av nesten alt da.. (egentlig 2 men hu ene bor ett stykke unna) Resten går til mannen, han kan jeg si alt til[:)]

Det var også ei jeg trodde var beste venninna mi fram til for ett par mnder siden. Når jeg hadde en annen mening og oppfatning av en sak, enn hva hun hadde så tålte hun det ikke og siden det har jeg følt meg sveket, unngått og kritisert for alt. Noen folk er flink til å spille.....[8|] Er det rart man har vanskelig for å stole på nye folk, sier jeg bare[8|]

snakker med mamma, hun er den eneste jeg kan stole 110% på[:D]

jeg har heller ingen sånne venner eller familie.jeg har gubben å ungene å di kan man ikke prate me alt om heller. så da blir det å bære på alt alene.

Back
Topp