Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
eg og vil føde nå[:@]
Kanskje en smule egoistisk av meg men eg orke ikke mer, men må nok belage meg på ihvertfall to uker til. For jeg kjenner ingenting... Går å ser på barnesenga hele tiden og ser på de små plaggene, eg vil, eg vil, eg vil.
Jeg vil også nå når det er 9 dager etter termin. Det er modent, det har flatet ut og alt er klart....men det vil seg ikke.
Begynte for ørnte gang i går ettermiddag og gav seg i to-tre tida i natt. Jeg blir gaaaaaal[&o]
eg og vil så gjerne..er så lei av å vente[&o]har gått med 2 cm åpning og myk og klar mormunn sia 4 mai.hadde ikkje trudd eg sku gå så lenge....eg vil bli mamma noooooooooo.blir snart gal[:-]
Åhhh... jeg føler sånn med dere!! Har vært der dere er vi andre også, men trøst dere med at snart har dere nurkene dere hos dere alle sammen!!!
(ja,jeg vet-det virker som om det aldri kommer til å skje...)
ja jeg også vil... men fortsatt noen dager igjen til termin[:(] Har hørt noen sier at det er arvelig om man går over tiden, altså hvis mamma gikk over tiden med deg så går jeg over tiden,mens noen sier at om far (altså samb.) ble båret over tiden så vil jeg gå over tiden med vårt barn.... Noen som vet?????[8|][8|][8|][8|][8|][8|]
Titter innom dere, jeg. Selv om jeg egentlig hører til juniklubben. Kan ikke være lett for dere som er igjen av maigjengen, og som har termin mot slutten av måneden. Men bare kom innom oss som har termin i juni om dere trenger en ekstra oppmuntring og dele frustrasjonen med oss andre som venter... Lykke til forresten!!!