Eg og vil joina!:D

Plokkfisk

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Marsboerne2017
Då trur eg meir på da! :)) håpa da går bra me litle klompen, og at den henge på heilt te utrekna termin den 2.okt :)

Ska på tidlig ul om 4-5 veke for å utelukke misdannelser, då eg tok røntgen på torsdag (3+3 elns ).. Glede meg og grue meg veldi te da!.. merkelige greier... :p

Vedlegg

• 1453209950513.jpg
    1453209950513.jpg
    32,8 KB · Visninger: 80
Yay! :D Velkommen!

Jeg skal også på tidlig ul. Fikk henvisning av legen i desember da jeg mistet, og fikk beskjed fra gynekologen om at jeg ikke trengte noe ny henvisning, men at jeg bare skulle ringe når jeg ble gravid igjen, så skulle jeg få en ul-time i uke 7-8 :) Tenker jeg ringer over helgen :)

Yay! :D Velkommen!

Jeg skal også på tidlig ul. Fikk henvisning av legen i desember da jeg mistet, og fikk beskjed fra gynekologen om at jeg ikke trengte noe ny henvisning, men at jeg bare skulle ringe når jeg ble gravid igjen, så skulle jeg få en ul-time i uke 7-8 :) Tenker jeg ringer over helgen :)

Takk!:D veldi greit å få so go oppfølging då vertfall! :) håpa spiro henge fast no då! E ikkje nåke kjekt me SA.. :c Mista sjøl i pp-rondane før eg fekk litlo.. då fekk eg og go oppfølging, endte opp me fira ul når eg gjekk gravid sist :)

Då trur eg meir på da! :)) håpa da går bra me litle klompen, og at den henge på heilt te utrekna termin den 2.okt :)

Ska på tidlig ul om 4-5 veke for å utelukke misdannelser, då eg tok røntgen på torsdag (3+3 elns ).. Glede meg og grue meg veldi te da!.. merkelige greier... :p
Weeee:D

Gratulerer så masse❤️

Hei:) jeg er 4+1 nå og i følge app så har jeg termin 29.09, skulle ikke du da hatt termin 28.09?

Eg har funne forskjellige termindatoa.. :p i frå 28.9-3.10 :p men har ein fot innom september og oktober , men tenke 29.9 kan passa greit her og..:p finne nok ut nermere dato på ul :)

Heisann
Jeg er helt ny på denne siden her.
Gratulerer til dere ny gravide!!! ❤️❤️❤️❤️
Endelig er det min tur også
Jeg hadde egguttak og ICSI den 5.januar, og har testet positivt. Skal være 4+3 i dag (22.jan 2016).
Vet ikke eksakt når min termin er, da jeg får opp forskjellige datoer på ulike sider.
Startdato for siste mens var 23.des. Men jeg brukte jo hormonsprøyter og ICSI, så vet ikke helt hvordan denne datoen skal beregnes da

Det er litt vanskelig å skjønne at jeg faktisk er gravid!!!
Må minne meg på det hele tiden!
Men har jo mensmurringer ganske ofte i løpet av dagen, er kvalm om morgenen og trøtt på kveldene.
Har også mørkere urin (farge) enn før.
Ellers har jeg rare drømmer som jeg husker når jeg våkner (gjerne litt dramatisk innhold).

Flere som kjenner seg igjen?
Er det andre fra Oslo her da? Blir koselig å sikkert bli bedre kjent etter hvert.

Foreløpig håper jeg bare alt med graviditeten går bra. Frykten for MA og SA ligger jo og lurer bak der. Vet jo ikke om embryoet har festet seg riktig sted, i livmoren en gang.
Og heller ikke om ett eller begge to egg festet seg

Tenkte å dra på tidlig ultralyd. Noen som vet hvor tidlig man kan ta det, sånn at man får sett og hørt hjertelyd?

En god klem til alle dere gravide medsøstre der ute

Hei, og gratulerer så mye!
Jeg kjenner meg igjen veldig, men har gått rundt og håpa siden sengedansen... Er også min første, har prøvd å overbevise samboeren i snart 6 år, vi har ikke prøvd, men JEG har prøvd..alt... :p

Jeg ble veldig trøtt allerede de første dagene etter "sengedansen" men tenkte ikke noe særlig over det. Uka etter kjente noen stikninger på innsiden av hoftene og jeg har vært sliten, det slår meg midt i fleisen ut av ingenting. Sitter foran PC'n og surfer eller sjekker banken- og jeg må legge meg på sofaen, eller ta en liten blund på øyet..

Jeg har også drømt rare drømmer som jeg husker lengre enn vanlig.. spesielt en drøm hvor jeg skulle amme et barn som vokste fra nyfødt til en tre-åring rett foran øynene mine.. :/ Skjønner ikke helt hva hjernen min ville med den drømmen, skulle den fortelle at tida går fort eller noe? For tida gikk ikke fort fra jeg fikk mistanker forrige uke til IKM - og jeg endelig kunne ta en test! Det er den seigeste uka i mitt liv!

I starten av denne uka begynte jeg å få halsbrann hver gang jeg la meg. Og nå har brystvortene ikke lyst på noe annet enn myke stoffer eller baggy gensere på seg.. Mensmurringene føler jeg blir bare verre og verre, hjelper hvis jeg beveger på meg, så må huske å ikke sitte stille for lenge av gangen.. Men uansett gledelig mye mindre smerter enn ved mine vanlige månedlige smerter... Er også 4+3 i dag og siste mens var 23. des ;)
Lykke til videre alle sammen, her krysser jeg fingrene om at står bra til med lille spurven.

Last edited:
Back
Topp