"Eg kan bake, mamma! :D "

UneMi

My love grows stronger every day
Oktobermirakler 2013
VIP
Tidligere i dag, spurte jentungen så pent: Mamma, kan eg få bolla ?

Vi hadde ingen boller, så hva må man da? Jo, man må jo bake litt. Satte en bolledeig og etter litt kunne hun få bake. Hun rulla og styra til den store gullmedaljen. Hun blir jo sååå happy når hun får bake eller lage mat. Også er hun jo så flink, atte ;)

Litt ymse utseender, men hva skal man forvente av ei lita terte? :P

img3539t.jpg

img3537sw.jpg

Så herlig! Kjempe kos å bake sammen med de små=)

Det er det virkelig :D Fin måte å lære seg ting tidlig også :) Ofte ser det ut som om jeg har gjort mitt beste i middagslaging, for så å gi opp midt i :P Meeeen, det er bare lillemor som har hjulpet :D Jo mer hun får være med å lage, jo morsommere er det å spise det senere :D

ja, det er helt sant! det er ikke resultatet som er det viktigste, men opplevelsen av å være viktig og til hjelp!=) å det ser jeg også på mi min jente, at det hun lager selv, går ned på høykant. Dessuten er hun skikkelig stolt, og forteller alle at det er hun som har laget maten=)

Veldig gøy å ha de små med å lage mat! Og da spiser de mer også (som kanskje ikke trengs med boller, men feks middag ;)) :)

ja, det er helt sant! det er ikke resultatet som er det viktigste, men opplevelsen av å være viktig og til hjelp!=) å det ser jeg også på mi min jente, at det hun lager selv, går ned på høykant. Dessuten er hun skikkelig stolt, og forteller alle at det er hun som har laget maten=)

Det er rett og slett herlig :D

Veldig gøy å ha de små med å lage mat! Og da spiser de mer også (som kanskje ikke trengs med boller, men feks middag ;)) :)

Haha, nei, er vel ikke boller det skal mest av :p Heldigvis er sukker noe det går lite av her, så en bolle deg i ny og ne skal vi holde ut, hehe. Hun er veldig på å lage ting, men ikke så intr i å spise kakene, bakstene eller riet. Ikke at jeg griner for det :p

Litt bolle innimellom skader ingen :) Tenkte mest på at barn skjelden trenger oppmuntring til å få i seg "nok" sukker :P Skjønner du syns det er greit hvis hun ikke er noen kakemons, her har jeg to av de ;) Men til vanlig er det bare på lørdager det er godter her, så da går det nok greit :)

Litt bolle innimellom skader ingen :) Tenkte mest på at barn skjelden trenger oppmuntring til å få i seg "nok" sukker :p Skjønner du syns det er greit hvis hun ikke er noen kakemons, her har jeg to av de ;) Men til vanlig er det bare på lørdager det er godter her, så da går det nok greit :)

Uff, nei vi foreldre trenger virkelig ikke oppmuntre til mer sukkerholdige ting :p Syns alle rundt oss gjør den jobben :p Jeg fant meg noen godterisopper her en dag, fra påskegodtet, det var ikke lørdag, og gjett om jeg fikk høre det av jentungen :p HAHA. hun ble så sint på meg, det var aldeles ikke lørdag, jeg kunne jo ikke spise det da :p Vi har faktisk sluttet å kjøpe godteri til henne på lørdagene, med mindre hun spør etter det selv. Kjøper noe chips eller ostepop som mannen spiser på kvelden, også får hun litt av det hvis hun vil. Er mektig lei av å kaste alt godteriet hun kjøper, bare fordi hun ikke vil spise det :p

Uff, nei vi foreldre trenger virkelig ikke oppmuntre til mer sukkerholdige ting :p Syns alle rundt oss gjør den jobben :p Jeg fant meg noen godterisopper her en dag, fra påskegodtet, det var ikke lørdag, og gjett om jeg fikk høre det av jentungen :p HAHA. hun ble så sint på meg, det var aldeles ikke lørdag, jeg kunne jo ikke spise det da :p Vi har faktisk sluttet å kjøpe godteri til henne på lørdagene, med mindre hun spør etter det selv. Kjøper noe chips eller ostepop som mannen spiser på kvelden, også får hun litt av det hvis hun vil. Er mektig lei av å kaste alt godteriet hun kjøper, bare fordi hun ikke vil spise det :p

Oi, vil ikke ha faktisk! Imponerende! Skulle gjerne vært der selv :P

Back
Topp