? !! Forumet er livet VIP 28 Des 2009 #1 Eg har lyst å verve noen på frisør/hudpleie skolen[:D] Noen som har tenkt seg til å gå på en av dei privat skolane?[:)]
Eg har lyst å verve noen på frisør/hudpleie skolen[:D] Noen som har tenkt seg til å gå på en av dei privat skolane?[:)]
Kattekvinnen Forumet er livet Augustlykke 2015 28 Des 2009 #2 Har kommet inn på Norsk Hudpleieskole i Bodø to år på rad, men har sagt fra meg plassen begge gangene..[8|]
Har kommet inn på Norsk Hudpleieskole i Bodø to år på rad, men har sagt fra meg plassen begge gangene..[8|]
? !! Forumet er livet VIP 28 Des 2009 #3 ORIGINAL: Kattekvinnen Har kommet inn på Norsk Hudpleieskole i Bodø to år på rad, men har sagt fra meg plassen begge gangene..[8|] Så bli med no da[:D]
ORIGINAL: Kattekvinnen Har kommet inn på Norsk Hudpleieskole i Bodø to år på rad, men har sagt fra meg plassen begge gangene..[8|] Så bli med no da[:D]
VeldreidSkrævadottir Forumet er livet 28 Des 2009 #4 Er utdannet på frisørinstituttet i Sandvika! Privatskole.
? !! Forumet er livet VIP 28 Des 2009 #5 ORIGINAL: SiwAogHansLuca Er utdannet på frisørinstituttet i Sandvika! Privatskole. Ah, eg gjekk privatskole i byen[:)]
ORIGINAL: SiwAogHansLuca Er utdannet på frisørinstituttet i Sandvika! Privatskole. Ah, eg gjekk privatskole i byen[:)]