Eg har hatt ei grusom veke og ein god nyhet.

3 Hjerter

Forelsket i forumet
Eg forbanna på legen for å seie det fint. Eg hadde fyrste legetime og tok då rutine urinprøve, den var negativ. Legen sa du er ikkje gravid, me sender inn ein HCG blodprøve. Det vart og tatt UL av meg (innvendig) og legen sa; "Du var gravid, det er dødt. Jeg ser noe mer, det er sikkert noen rester" (ufølsome dritt lege)

I dag fikk jeg svar på blodprøven, gravid så bare det, fikk ny UL og der banket det et lite hjerte¨.

Forklaringa eg fekk var: Det var nok tvillingar og den eine døde, og den levende låg bak den døde. Det er så lite, (som at det skulle vere ein unskyldning)

Å nei, da skjønner jeg godt at du har hatt en fryktelig uke. For noen beskjeder å få!
Håper de neste ukene blir bedre for deg.

Huff, for en grusom lege :( Ufølsom som fy!!
Men så utrolig bra at de fant et lite bankende hjerte! <3 <3 <3 Det er det viktigste!
Nå får du kose deg med graviditeten fremover og konsentrere deg om den! <3

Fy flate, skjønner at du har hatt det skikkelig vondt denne uken. Har opplevd noe lignende selv. Legen sa at jeg hadde abortert, etter et par uker måtte jeg dra til legevakta fordi jeg hadde begynte å blø mye. Når jeg ligger der så sier legen "se her har vi lille junior". Jeg fikk helt sjokk, men det viste seg at jeg også vært gravid med tvillinger.
Legen kunne i det minste lest om hvorfor jeg var der før han gjorde en UL så hadde jeg sluppet hans plumpe utsagn! :/ Er det mulig, blir sint når jeg tenker tilbake på det.

Håper dette går bra! Det er visst ikke helt uvanlig at dette skjer, at man mister den ene babyen men det er selvfølgelig vondt og trist allikevel....

UFF!!! Ikke noen gode opplevelser det der, men utrolig godt at du har et bankende hjerte (i tillegg til ditt) inni deg :-)

Nei huff for en uke, og for en ufølson lege!!!

Så bra de fant et bankende hjerte, men veldig trist hvis du har mistet den ene tvillingen din!

Sender deg mange gode tanker

Noen leger mangler virkelig den medmennesklige siden... Forstår at du har hatt en tøff uke, men godt at du fikk gode nyheter til sist.

Så flott at det ble gode nyheter til slutt :) fysj......leger kan være skikkelig kalde :angry1

Back
Topp