eg har HALSBRANN!!

BelleventerNr3

Glad i forumet
Men har egentlig gått ut fra at eg holder på å miste etter eg fikk vondt i rygg og mage på torsdag.
Men kanskje eg ikke mister? kanskje det er noe annet?
Eg har blødd litt. Men ikke mye. Bare når eg tørker meg når eg har vært på do.. har hatt bind på hele veien, og det har kanskje bare kommet en dråpe eller to der..
Stort sett er det ikke "friskt" blod. Det er blank utflod med ørlite rødfarge på liksom.
En eller annen gang inni mellom har det vært litt friskt, men langt fra mye..

Kjenner at håpet begynte å vokse litt med en gang halsbrannen begynte!!!

Åh, som jeg håper at du fortsatt er gravid! :-D Har du vært hos lege for å måle HCG-økning?   

Lykkepjuska skrev:
Åh, som jeg håper at du fortsatt er gravid! :-D Har du vært hos lege for å måle HCG-økning?   

sign :)

*TryllTryll* skrev:

Lykkepjuska skrev:

sign :)

Ikje ofte en kan sei JIPPI for någe sånnt.. Men me håbe jo at det kan ver et godt tegn og at dette går bra... Krysse fingrane

eg tok en hcg test på fredag hos legen. Og var nede for å ta en til i dag. Spurde om de hadde fått svar på den første, og den viste et nivå på mindre enn 5.. Noe som er unormalt lavt siden eg i teorien skal være 5-6 uker på vei.
Har time hos legen i morgen, så vi får se hva dagens test viser. Men eg må nok bare forberede meg på at dette ikke går veien for meg..

Ikke denne gangen heller.....

Back
Topp