eg har en litt dårlig følelse eg

VilSåGjerne

Forumet er livet
i går stakk det nedi i "musen" min...... når vi la oss føltes det ut som mens smerter, det var vondt og hadde tenkt te å ta meg en paracett men gjorde ikke det. liker ikke piller lenger[:)]
og no kjennes detut som at mensen e på vei.
og ja..........eg hadde MARERITT i natt,drømte at eg begynte å blø og at vi fikk negativ test[:(].

jett om dette vil bli to laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange uker for meg[:(]

Kan ikke mye om dette der, men sånn som jeg har skjønt kommer det ikke noe mens før om ca. 14 dager...
Og, sånne smerter har eg hørt flere snakket om, når det har gått bra[:)]
Krysser fingrene for at du har feil følelse, og klemmer på deg, vennen[:)] 

Nei men snuppa da, det e jo alt for tidlig til å kjenne at mensen e på vei vet du[:)]
E nok som nevnt over bare bivirkninger, husk at kroppen har vært gjennom mye i det siste som den ikke e vant til!

Krysse alt æ har for at du ikke får mensen på ett par år[:)]

Men snuppa da! Dette er jo "normalt" [:)] Jeg har tro på at dette er gulleggene dine, og når vi treffes for å gå på kafe har du to gull i magen. [:)]

ååååååååå takk for gode ord, legger meg ned og sover i to uker eg[:D]

Huff, føler så med dere rugere, og selvom jeg bare har vært igjennom inseminering vet jeg så utrolig godt hva du sliter med VilSåGjerne. MEN, det er A L T F O R tidlig å kjenne tegn på mensen nå da raringen [:D] Tenk på det at det er 2 nydelige egg som sikkert graver seg dypt ned for å overvintre/og "sommre" der i 9 mnd...  Sove i 2 uker hørtes litt deilig ut, men litt kjedelig også da. Finn på koselige ting og bare kos dere sammen, gå rolige turer og se kino/film... DU ER RUGER; OG ERGO KJEMPE HELDIG!!!!!! Ønsker deg så utrolig masse lykke til og har kjempe troen på at dette skal gå deres vei!!!! Stor klem!

huff da, ja da blir det fort lange uker for deg, du må prøve å slappe av og tenke på at det er babyen din som er inni der

ORIGINAL: hegemw

huff da, ja da blir det fort lange uker for deg, du må prøve å slappe av og tenke på at det er babyen din som er inni der

Kjære deg, en tenker ofte det værste først.
Men dine to gullegg koser seg inni deg dem nå, og skal grave seg fast der i 9 mnd. [:)]

ORIGINAL: hegemw

Hvet det er lettere sakt enn gjort, men du for prøve å tenke litt på andre ting også og leve så normalt som mulig så går tiden raskere dersom du er opptatt med noe annet.

men du vennen,det er som flere sier sikkert bare bivirkninger...det er for tilig å kjenne om det er mensen ja..
ja,vet de neste 2 ukene blir lange,men prøv å finne på noe gøyt[;)] dette går jo bra, det vet jeg.
jeg har også hatt mareritt og sovet dårlig,redd testen er neg...men man må prøve å ikke tenke på det,svaret kommer ikke før den endelige dagen,og da må vi kose oss frem til den dagen..det er ikke lett med alle tankene/følelsene/bivirkningene...men vi må prøve å gjøre det beste[;)]
ØNSKER DEG LYKKE TIL[:D]

neeei du må ikke ha dårlig følelse... (sier jeg da.hehe)
er for tidlig å kjenne tante tegn enda..
men jer er fortsatt litt støl etter uttaket jeg, er et eller annet der nede lissom....ellers føler jeg ingenting...vil jo ha gravid sympomer så jeg kan innbille meg noen dager at jeg er gravid[:D]

dette går såååå bra vennen[:D]

jeg tar livet helt med ro hehe. neida, men glemmer det veldig fort..har jobba idag, ska jobbe i morgen, så rett i familieselskap, og jobbe med skoleoppgaver hele mandag og tirsdag, møter på jobb tirsdagskvelden...skal til bergen igjen onsdag...ja slik går no dagan[:D] trenger ikke legge ut alt her, men skal nok få tiden til å gå jah[:D]

Back
Topp