Eg er stressa!:o

Plokkfisk

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Marsboerne2017
I går kveld etter sex begynte eg å blø.. ikkje mykje men nok til at eg fekk litt angst... blei liggande å lese på nettet kva det kan skyldast, men kjenner eg ikkje er rolig enda.. :/
Skal ut og kjøpe test i dag og forsikre meg at frøet framleis er der.. :o
.. måtte bare få ut litt "steam".. gaaah...

Tror det er ganske vanlig å blø litt etter samleie. Slimhinner osv d ganske skjøre, så kan være så enkelt som en liten rift :)

Vi er jo mye mer sensitive når vi er gravide... Legg bare merke litt at man begynner letter å blå i tannkjøttet når man er gravid.

Du har nok ingenting å bekynre deg for! :-)

*trøsteklemmer*

:) takk, damer! Eg og tenkte det i går.. var nesten eit lite mantra der ei stund..:p verste var at eg og gubben preika om korleis det skulle bli når frøet vaks og slikt.. sååårt å sjå blod då.. :s men på nettet leste eg alt for mykje om SA.. så eg klarte ikkje heilt sleppe taket.. :o

Blir ofte sånn., det er det negative som biter seg fast!

Men da er det godt å han noen termin damer som kan banke formuften tilbake og en graviditetstest som kan motbevise bekymringene :-)

Heh.. var det eg og tenkte!;) eg skal ut og kjøpe i dag.. men må først på hundeutstilling og late som om eg er tipptopp!..:o Krysser fingrene for at alt er vel! .. :)

Jeg tror du skal ta det helt rolig (lettere sagt enn gjort) man kan blø etter sex pga at slimhinnene er så mye mer tynne og skjøre under en graviditet. Så lenge du ikke blør og samtidig har mens smerter, så trenger du ikke å bekymre deg kjære. Tenk positivt, tankens kraft er sterk.

Godt du har fått så mange gode svar, henger meg på alle sammen! Dette går rette veien skal du se!

-Taster fra appen-

Back
Topp