Eg er i sjokk!!

Stella82

Glad i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Idag har vi vore i bursdagsbesøk til eine søstra mi som vart 39 år ( de har 4 barn) idag, kjempekoselig! :) Eg og gubben bestemte oss for å fortelle om graviditeten, så eg tok fram iphonen min og sa: "Kom å sjå her då, eg har lasta ned ein ny stilig app!" og så viste eg dei gravididtets appen, der det er bilde av ei dame med ein prikk i magen, og der det står uke 4 (3+5).

Den andre søstra mi på 41 år, seier med ein gong: Er du gravid?? 2 sekunder etterpå gjekk det opp for den andre søstra mi, pluss mannen hennar og mamma- at det virkelig var det som skjedde- at eg sa eg var gravid!

"Er det sant?? Er du gravid???? Er det sant???!!!" Det var sååå gøy å sjå reaksjonane deira, og eg fekk mange gode klemmer <3 EG klarte jo ikkje å holda tårene tilbake, tåreperse som eg er! :p

Etterkvart satt vi oss til bords og åt middag. Vi snakker om termin, bekkenløsning, permisjon og ler og smiler. Plutselig seier søstra mi på 41: "Då kan vi ha permisjon sammen."

Det tok et par sekund før hjernen min klarte å skjønne ka ho faktisk hadde sagt! Eg: Hæ?? Er det sant??? Tulla du??1!?

Då viser det seg at ho også er gravid, og det i veke 13!!! ER det mulig??? Det var så utrulig kjekt å høre!! De har ei jente på 5,5 og ein gutt på snart 3,5 år fra før. Mannen hennar har e jente på 13 fra før.

Sååå kjekt at eg og største storesøstra mi skal få lov å gå gravid sammen og ha permisjon sammen!!! Fantastisk!! Då er det berre å krysse fingrene for at begge svangerskapa går så bra som mulig! :)


For ein fantastisk dag!! Eg er litt i sjokk ennå!!! Men gurimalla så gøyt! Måtte berre fortelle!! :D
 
Så koselig lesing! <3
 
Så utrolig gøy ! Det blir nok kjempekoselig å dele det slik med storesøsteren din ! :D
 
Åå så koselig!:):)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Så koselig!!! :) Gøy å ha noen så nærmer å snakke med alt om og sånn!! :D Hadde de tenkt å holde det skjult lenge da eller? Siden hun var i uke 13? :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Så utrolig morsomt! :)
Kan tenke meg at det er en herlig følelse du har nå, kan gå igjennom dette sammen med søsteren din :D Det er så gøy når søsken/bestevenner går gravide sammen, da har man myyyye å snakke om å hjelpe hverandre med :D Hadde blitt sjokkert jeg også :)
Bestevenninna mi er også gravid, men en del lengre på vei enn meg (20 uker) :D Det er gøy!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så gøy :-D jeg har ei venninne som er 4 uker lengre på vei enn meg :)
 
Så herlig! Gratulerer til dere begge :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så koselig!!! :) Gøy å ha noen så nærmer å snakke med alt om og sånn!! :D Hadde de tenkt å holde det skjult lenge da eller? Siden hun var i uke 13? :)


Sent from my iPad using BV Forum
Ho sa at ho hadde vurdert å fortelle det samme dag som eg sa det. Ho har har exu (skrives det sånn?) SA og fra før, og er jo klar over sin (relativt) høge alder. Der er nok derfor ho har holdt der hemmelig såpass lenge. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ho sa at ho hadde vurdert å fortelle det samme dag som eg sa det. Ho har har exu (skrives det sånn?) SA og fra før, og er jo klar over sin (relativt) høge alder. Der er nok derfor ho har holdt der hemmelig såpass lenge. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Ok.. Ja, forstår da at hun ville vente litt.. ;) Men utrolig gøy.. Dere er heldige som har hverandre ;)
 
Så utrolig gøy, gratulerer :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Så morsomt! :) Søstre er så gode å ha! Jeg måtte fortelle det til min søster i dag. Hun har ei jente på 5 mnd så hun blir litt orakel for meg som ikke har barn fra før :) Kjempekjekt å se deg igjen her inne! :D
 
Så morsomt! :) Søstre er så gode å ha! Jeg måtte fortelle det til min søster i dag. Hun har ei jente på 5 mnd så hun blir litt orakel for meg som ikke har barn fra før :) Kjempekjekt å se deg igjen her inne! :D
Såååå kjekt å sjå deg her inne!!! Eg vart så utrulig glad då eg såg du hadde fått positiv test! Her inne skal vi kose oss ❤️


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Såååå kjekt å sjå deg her inne!!! Eg vart så utrulig glad då eg såg du hadde fått positiv test! Her inne skal vi kose oss ❤️


Sent from my iPhone using BV Forum

Ja det skal vi! <3 Spennende tid forran oss! :D *glis*
 
Back
Topp