Eg e spent...

jannikesprofil

Glad i forumet
huff gruer meg så fryktelig til i morgen,da skal eg til ul for å finne ut hvor langt eg e på vei,men e så redd de skal komme med noe eg ikkje vil høre..
I natt drømte eg så fælt som at de sa d ikkje var noe der... Og hvordan klarer de å se den bitte lille som er mellom 2 og 3 mnd på ul og finne ut hvor gammel den er..?et mysterie d der..

det går nok bra det skal du se....

ønsker deg lykke til[;)]

takk takk eg krysser fingra..

Veldig sjeldent det ikke går bra[;)] I morra på denne tiden sitter du hjemme med bilde av lille spiren, kjempe glad og fornøyd [:)]

ORIGINAL: Rebecca85

Veldig sjeldent det ikke går bra[;)] I morra på denne tiden sitter du hjemme med bilde av lille spiren, kjempe glad og fornøyd [:)]

bilde?tror dere d?? hm ja d hadde jo vært koselig,men kanskje ikkje så mye å se..

Lykke til!! [:)]
Det går nok bra!

takk takk

ORIGINAL: nathalies mamma

ORIGINAL: Rebecca85

bilde?tror dere d?? hm ja d hadde jo vært koselig,men kanskje ikkje så mye å se..

Jeg var på ul for å bestemme terminen da vi ventet nr 2. Da var jeg mellom 11 og 12 uker på vei, og så et nydelig lite menneske med armer og bein som sprellet. [:)][:)]
Bilde fikk vi å, sååå koselig så [;)]
Lykke til i morgen [:)]

Lykke til i morgen. Det kommer til å gå så fint så[:)]

Du får bilde ja, men be om det så du er sikker, man ser jo den lille spiren inni der [:D] har av jenta mi fra uke 8, ser ikek så godt, men du ser det er noe

Back
Topp