Eg e sååå SPENT! *oppdatert*

Frk.Careface

Glad i forumet
Søskenbarnet mitt e på sykehuset nå å ska føda ein liden prins å eg sidde heilt sprikkeferige her hjemma å vente på oppdatering. Det e så sinnsykt spennande. Eg e nesten kvalm, vett såå godt koss hu har det akuratt nå! Riehelvette te tusen men på samma tiå så e det heilt fantastisk det hu går igjenom!

Måtte bare dela det me dåkke. Kan liksom kje skriva någe på facebook:p

EG E SÅÅÅÅÅ SPENT![:D][:D][:D]

Nå e den lille prinsen komt te verden. 3255g og 50cm 6 dager over termin! Det blir veldig spesielt å se ein så liten baby nå som mi begynne å bli stor. Det e så fantastisk allså[:)]

Så koselig:) [:D] Alltid like koselig når man kjenner noen som er i samme situasjon som en selv har vært i:)

Så gøySatt sånn da søsteren min skulle føde i september, men da visste jeg jo ikke helt hvordan hun hadde det...Er egentlig glad for det[8D]

Hun sier at hun kommer til å være kvalm fra jeg reiser på sykehuset neste gang[:D] (hvis det blir en til vel og merke[8|])

ORIGINAL: mortiljenteoggutt

uff, ble dårlig jeg og..husker bare min egen fødsel..

supersøtt bilde du har i profilen[:)]

Takk:D

hehe..fikk litt sånnen følelse jeg også for å være ærlig:)

Gratulerer  åååååh[&o]jeg viiiiil og føøøøde

ORIGINAL: smurfen87

sign. Jeg vil også føde på nytt, gleder meg til neste gang [:D]

ORIGINAL: MammatilSander

ORIGINAL: smurfen87

sign. Jeg vil også føde på nytt, gleder meg til neste gang [:D]

Dåkk e jo CRAZY[8D]

ååå så koselig! gratulere!

en nær venninne av meg e o i gång, vannet gjekk i natt og nå vente hu på at riene ska ta seg opp!

eg må sei at det e mye mer spesielt å hørra at ein fødsel e i gång nå som e sjøl har født! [:)][:)]

Back
Topp