Eg e rød i fjeset....

Cathygirl

Forumet er livet
og d e ikke fordi eg e solbrent[:o]
Svangerskapet gjør at eg får en del mer kviser og neller i fjeset enn vanlig. Men ikke nok med d! I går hadde eg sminket meg (foundtion og hele pakken) og våknet i dag med utslett i fjeset[:'(]
Har aldri reagert slik før og d e mineralsminke!
E helt ru, rød og varm i fjeset mitt[:(] Ingen mer sminke på meg på en stund nei! Får bare se bleik og sliten ut eg... Mascara går heldigvis fint!!

(bare en liten bagatell i hverdagen min[:o][8D])

Uff. Absolutt ikke gøy! Glad jeg ikke har det problemet. *bank i bordet*. Du får trøste deg med at det mest sansynlig blir bedre etter hvert *banker igjen i bordet*. Kanskje de har noen gode råd på apoteket eller på en smikebutikk?

jeg tåler heller ikke sminke nå[8|] aldri vært plaget med det før hehe... Men kan bruke maskara da:D

Æsj, så kjedelig.. Hjelper litt med mascara da, heldigvis[:)]

Et eller annet jeg ikke tåler plutselig og, tror jeg.. for jeg klør over hele kroppen. Ikke samtidig, men en skikkelig intens kløe..

ORIGINAL: nadja1986

jeg tåler heller ikke sminke nå[8|] aldri vært plaget med det før hehe... Men kan bruke maskara da:D

Takk gud for mascara!!![:D]

Eg klør nå[:'(][:(]

Kan det være svangerskapskløe? Har hørt man kan få det. Eller at man får det av frukt. Men kroppen reagerer jo så rart nå. Har mer kviser nå enn jeg hadde i puberteten. Og da hadde jeg nestne ingen. Nå har jeg tre stooore. Ikke at det er noe å hyle av. Men uvant=P.

ORIGINAL: Jaybird

Kan det være svangerskapskløe? Har hørt man kan få det. Eller at man får det av frukt. Men kroppen reagerer jo så rart nå. Har mer kviser nå enn jeg hadde i puberteten. Og da hadde jeg nestne ingen. Nå har jeg tre stooore. Ikke at det er noe å hyle av. Men uvant=P.

Eg hadde ikke svangerskapskløe sist, men mener d ikke gir utslett. mer en intens kløe på kroppen.

Hormoner løper virkelig løpsk i svangerskapet! E ikke til å bli klok på!

jeg ble også sånn varm, "ruglete" og rød i ansiktet, men det var ikke sminken jeg reagerte på.. det var renseproduktene...
byttet til en serie fra body shop med aloe vera og er nå heeelt fin på alle måter[:)]

bruker skjeldent sminke. men har ikke reagert på det i løpet av svangerskapet når jeg har hatt ork til å ta det på meg...

Jeg reagerer og på mineralsminke (særlig id) siden de fleste har bismuth i som irriterer huden. Kan hende du bare har blitt mere følsom på det nå i svangerskapet.

huff da, det hørtes ikke godt ut, jeg sliter også med kviser, utrolig plagsomt, men har ikke reagert på sminke da. En av de negative ting med svangerskap, men skal vel holde ut [;)]

Back
Topp