Eg e litt rar

VilSåGjerne

Forumet er livet
hver dag og opp til flere ganger for dagen så e eg innom november2008 forumet...... hørte jo til der litt før men.....

men føøøøøøøler eg må innom der. skriver der gjør eg og[:)]

var innom der i ste og såg på lille knøtte til babytutta for hun har vært på ul igjen i dag. Ble så rørt eg når eg såg "babyen" for det viser at det er en Baby no...... og min \ mine skulle jo ha vært like store.....

er så glad for at det går bra med jentene våres der inne,kjempe glad for det.

sånn,der fikk eg luftet meg litt[:D]

Så kjekt at du tør. Og ikke minst at du gleder deg over andres graviditet. Positiv jente du VilSåGjerne. Men bare vent. Snart er det din tur også [:)][:)]
Ser fram til at du og kommer dit [:)]  

ORIGINAL: Somine

Så kjekt at du tør. Og ikke minst at du gleder deg over andres graviditet. Positiv jente du VilSåGjerne. Men bare vent. Snart er det din tur også [:)][:)]

Skriver under på denne jeg, og det er jo flott at du kan glede deg med de andre jentene da. Men du lærer jo litt av det også å snike inne hos dem, da hvet du mer hva du har i vente når det blir din tur. Har ikke kommet meg inn og tittet på de gravid forumene enda jeg, her inne på BV.

ORIGINAL: twinanne

Skriver under på denne jeg, og det er jo flott at du kan glede deg med de andre jentene da. Men du lærer jo litt av det også å snike inne hos dem, da hvet du mer hva du har i vente når det blir din tur. Har ikke kommet meg inn og tittet på de gravid forumene enda jeg, her inne på BV.

føler alle de som var der når eg var der e mine snupper eg hihi[:D]
og ja,eg gleder meg over de som har klart det der inne[:D]

Er glad du er innom, snuppa[:)] 
Er her innom også, hver gang eg er inne på BV[:)]
Føler eg hører til her, selv om eg har "klart" det[:)]

ORIGINAL: Litolus

Klart du hører til her snuppa[:D]ALLTI[:D]

ORIGINAL: VilSåGjerne

ORIGINAL: Litolus

Klart du hører til her snuppa[:D]ALLTI[:D]
[:)]

Forstår godt at du kan føla at du høyre heima der. Flott at du gleder deg over andre! Liker den innstillingo di[:)][:)]

Snart e da din tur og[:)]

Skjønner veldig godt hva du mener. Jeg gjorde det en periode inne på Mai forumet, der jeg hørte til noen uker. Fuglte med på magebilde tråden, for jeg og ville jo ha sånn mage med baby inni.. Og nå tenker jeg faktisk endel på at jeg kunne ha vært i permisjon nå, og i dag kunne det faktisk bare ha vært 1 uke igjen til termin..rart det der. Men, det skal sies at jeg synes tiden har gått veldig fort siden jeg mistet og jeg har tenkt veldig lite på det hittil.

Du er søt og da Vilsågjerne. Hvordan går det med deg? Har du gått videre og ser frem til nytt forsøk med friskt mot og masse optimisme? Denne gangen skal det klaffe vet du [;)][:)]

ORIGINAL: Sarah

Skjønner veldig godt hva du mener. Jeg gjorde det en periode inne på Mai forumet, der jeg hørte til noen uker. Fuglte med på magebilde tråden, for jeg og ville jo ha sånn mage med baby inni.. Og nå tenker jeg faktisk endel på at jeg kunne ha vært i permisjon nå, og i dag kunne det faktisk bare ha vært 1 uke igjen til termin..rart det der. Men, det skal sies at jeg synes tiden har gått veldig fort siden jeg mistet og jeg har tenkt veldig lite på det hittil.

Du er søt og da Vilsågjerne. Hvordan går det med deg? Har du gått videre og ser frem til nytt forsøk med friskt mot og masse optimisme? Denne gangen skal det klaffe vet du [;)][:)]

ja tiden har faktisk gått fort. jentene våres e snart tre mnd på vei allerede[:)]

jeg viste ul bildene til babytutta te samboer i går(vi hadde termin samtidig) tror samboer ble litt rørt han også,for han satt å studerte bildene lenge,og det eg ikke normalt at han har hodet sitt inn i bv verden[:)]

jo eg har det jo egentlig bra,det har eg[:)] videre må eg gå uansett, eg vil ikke være på samme plass hele tiden skjønner du hihi[:D] så ja,no e eg skikkelig klar til neste forsøk,bare 12 dager igjen no sånn ca[:D] gleder meg som en unge gjør eg.

Back
Topp