Cathygirl Forumet er livet 4 Aug 2010 #1 I mountain buggy vognen[:D][:D] Var og så på den i dag og den e jo heeeelt perfekt[:D] Men ska se på TFK og før eg bestemmer meg for ka eg vil ha[:)] Den var ihvertfall kjempe fin, lett og enkel å håndtere og en drøøøøm å trille[:D] hehe...
I mountain buggy vognen[:D][:D] Var og så på den i dag og den e jo heeeelt perfekt[:D] Men ska se på TFK og før eg bestemmer meg for ka eg vil ha[:)] Den var ihvertfall kjempe fin, lett og enkel å håndtere og en drøøøøm å trille[:D] hehe...
*englefjes* Forumet er livet 4 Aug 2010 #3 Det skjønner jeg godt. Elsker vår og gleder meg til å trille den som bagvogn også. Og som søskenvogn [:)][:)][:)] Beste vognen på jord!!!!!
Det skjønner jeg godt. Elsker vår og gleder meg til å trille den som bagvogn også. Og som søskenvogn [:)][:)][:)] Beste vognen på jord!!!!!
S Silje1982 Forumet er livet 4 Aug 2010 #4 Jeg har egentlig sett for meg TFKen, men kanskje jeg må sjekke ut mountain buggyen også[:D]
Cathygirl Forumet er livet 4 Aug 2010 #6 ORIGINAL: Silje1982 Jeg har egentlig sett for meg TFKen, men kanskje jeg må sjekke ut mountain buggyen også[:D] eg ska sjekke ut TFKen bare for å være sikker på at eg velger riktig [;)] men eg ble skikkelig forelsket i MBen[:D]
ORIGINAL: Silje1982 Jeg har egentlig sett for meg TFKen, men kanskje jeg må sjekke ut mountain buggyen også[:D] eg ska sjekke ut TFKen bare for å være sikker på at eg velger riktig [;)] men eg ble skikkelig forelsket i MBen[:D]