Eg e drit forbanna!!!

*Christy*

Elsker forumet
Ååååå.. dritt mannfolk!

Vi har solgt den ene bilen vår idag, og min mann gikk i forbindelse med det ut kl 18. Måtte dra ut til min mor for å hente noen ekstra dekk ol til bilen, samt at de skulle skrive eierskiftepapirer og litt sånn knask.
Tenkte dette kanskje ville ta 1 time, med ekstrem somling 2...

Kl 22 ringte jeg ham og spurte hvor han ble av. Joda... han var i byn på nattåpent! Jeg hadde kjempelyst til å gå, hadde blitt bedt med av Lillekaisa og alt og det... Ble utrolig sur, rett og slett.
Sa han skulle komme hjem nå snart, men har han kommet ennå?
Å neida... Klokken er nå 23.40, og jeg har ikke sett snurten av ham enda!

Dritt mannfolk!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(Det var dagens utblåsning)

Kunne jo sagt fra, eller spurt om du ville være med da!
Det er så typisk at vi mammaer blir sittende hjemme ... [>:]

Det er selvfølgelig helt i orden at han går på nattåpent, for all del.
Men jeg har liksom sittet her hjemme i timesvis og bare ventet. Trodde han skulle komme hjem med en gang etter bilsalget.

Synes han kunne gjort det, altså kommet hjem først, så kunne vi ev reist til byn sammen etterpå og shoppet.
Og det er liksom ikke første gang han gjør sånn. Nesten hele tiden faktisk. Sier at jada, jeg kommer om en liten stund og så kommer han dinglende når jeg omtrent har lagt meg....

Sitter her nå med en liten en som overhode ikke vil sove, og jeg er drittrøtt etter en lang natt i går hvor han våknet hele tiden.... [:@]

Skjønner godt at du ble forbanna jeg, det hadde jeg også blitt. Når man sitter mye hjemme med en baby så blir man veldig "utsulta" på sosiale ting, det gjør hvertfall jeg.....

Det var en gang jeg sendte  sambo til å kjøpe poteter. Butikken ligger ca 10 min gå avstand. Han kjørte bil. Kom tilbake 2 timer senere[8|]. Typisk menn. 

Typisk mannfolk det der[>:] tror dem at vi kun skal sitte og vente på dem hele tiden eller[>:][:'(][;)]

Hehe.. Ja skulle likt å sett hvordan han hadde reagert om jeg dro en liten tur på butikken mens han satt igjen med Leon og etter et par timer fått beskjed om at ...nå skal du høre kjære. Tok meg en liten tur til byn i samme slengen. Shopper litt klær jeg. Vet ikke helt når jeg kommer hjem jeg... Går vel greit det vel. Du sitter jo bare der med Leon liksom. Ikke noe stress det.... [8D]

ORIGINAL: Lasog

Kan jo hende han er reist for å se om han finner noe fint til deg... [;)]

Tenkte jeg også på[;)]. Kankskje noe spennende[:D][:D][:D], en liten julegave[:D][:D][:D]

ORIGINAL: *Christy*

Hehe.. Ja skulle likt å sett hvordan han hadde reagert om jeg dro en liten tur på butikken mens han satt igjen med Leon og etter et par timer fått beskjed om at ...nå skal du høre kjære. Tok meg en liten tur til byn i samme slengen. Shopper litt klær jeg. Vet ikke helt når jeg kommer hjem jeg... Går vel greit det vel. Du sitter jo bare der med Leon liksom. Ikke noe stress det.... [8D]

Ammer du eller får Leon mme?
Du skulle bare gjort det, for da fikk han se hvordan det var å sitte å vente på at du skulle kommet hjem! Kanskje ikke så mange timer, men bare være borte litt lenger enn det du hadde sagt til han! Kanskje han tenkte seg om neste gang dere "avtalte" når han skulle komme hjem![;)]

Jeg ammer, så det blir jo litt vanskelig. Er med Leon døgnet rundt og har liksom ingen tid for megselv, og da kunne jo min mann tenkt som så at jeg kanskje hadde synes det var kjekt å komme meg ut av huset (med Leon selvfølgelig), og treffe litt folk og slikt.

Han kom forsåvidt dinglende kl 00.15, med en nykjøpt bukse til segselv, ikkeno til meg...

Men men... Jeg skal ta hevn i dag. Skal gå på senteret og shoppe noe voldsomt med penger fra gårsdagens bilsalg... Moahahahaha... [8D]

Jeg ammer, så det blir jo litt vanskelig. Er med Leon døgnet rundt og har liksom ingen tid for megselv, og da kunne jo min mann tenkt som så at jeg kanskje hadde synes det var kjekt å komme meg ut av huset (med Leon selvfølgelig), og treffe litt folk og slikt.

Han kom forsåvidt dinglende kl 00.15, med en nykjøpt bukse til segselv, ikkeno til meg...

Men men... Jeg skal ta hevn i dag. Skal gå på senteret og shoppe noe voldsomt med penger fra gårsdagens bilsalg... Moahahahaha... [8D]

Bare det å kunne gå en tur på kafè med en venninne på sen ettermiddag eller kveld et par timer uten gullungen, er en liten befrielse, det burde du gjøre av og til!! Jeg tenker hele tiden på snuppa når jeg er fra henne, men da er det også ekstra godt å komme hjem til henne og kose masse med henne[;)] Og det er forresten bra for pappaen også å få litt alenetid med gullet[;)]

Koooos deg masse på shopping idag, kjøp deg masse fint!![:)]

Kjøpte ny flaske til Leon i går, og håper han klarer å drikke fra den... Hadde vært kjekt å hatt muligheten til å gå ut noen timer ja...

Blir nok helst julegaveshopping idag, men shopping er nå shopping [:D]

Kjøpte ny flaske til Leon i går, og håper han klarer å drikke fra den... Hadde vært kjekt å hatt muligheten til å gå ut noen timer ja...

Blir nok helst julegaveshopping idag, men shopping er nå shopping [:D]

Snuppa vår tar ikke flaska ennå, har prøvd maaaasse, men skal ikke gi opp! [:D] Men hun får pupp sånn ca hver 3. time, vil som regel ikke ha oftere, og da kan jeg kjøre meg en tur rett etter at jeg har gitt henne litt mat. Og hvis hun blir sint og vil ha mer mat før jeg har kommet hjem, så ringer bare pappaen til meg og da kan jeg være hjemme på 10 min[:D] Så det går bra uten flaske ennå[:D]

Ha en fin shoppingdag!![;)]

ORIGINAL: SuperSussi

Kunne jo sagt fra, eller spurt om du ville være med da!
Det er så typisk at vi mammaer blir sittende hjemme ... [>:]

jA DET er liksom en selvfølge[:@][:@]

Dette er nok dessverre daglig kost for meg. Vet han ikke gjør det med vilje, men han er bare så utrolig lett tenkt til tider...

Og han viste ikke at Lillekaisa hadde spurt om jeg ville være med, for det var litt på sparket..
Men, har tenkt å ta en prat med ham senere og be ham skjerpe seg litt på enkelte områder..

Back
Topp