Eg blir galen!! :/

Smurfine88

Forumet er livet
Juli13-jentene
Desemberskattene 2014
Julimammaer 2016
Har egentlig ingenting m baby å gjøre aent enn at eg e blitt hormontroll de siste dagene! :confused:
Hvertfall vi har 8 åringen t maen på ferie no i 14 daga og han sitte bare i sofaen og ser sur ut!! Ska ikkje leke med lekene sine, men ska heller ikkje rydde i de og hive de for han ska ha de (han har ikkje lekt med de på sånn 4,5 år)..
Ikkje ska han lese eller noe sånt heller d ska han kun når d e leggetid for å dra den ut lengst muligt...:oops:
Eg orke ikkje ha tven på syns den kan få pause av og te.. og han har brukt opp datatiden sin som e på 1 time...
Så satt vi her då...:confused:

vente ei tulle 20 Juli ♡

Æsj, så slitsomt :( Merker selv at jeg har mye mindre tålmodighet med sånt for tiden. Unger som flyr ut og inn av huset og skal ha servering, sladrer, krangler, gråter, trenger hjelp til aktivisering osv. - det gjør meg gal. Mine egne to er en ting, men når de i tillegg har med seg to venninner hver som krever like mye, så blir det et ork.

Her har jeg null toleranse for surmuling for tiden :(

Litt godt å høre at det ikkje e meg d e noe gale med.. :rolleyes:
Føler meg som den onde personen som ikkje lar han glane på tv og spille data dagen lang.. :oops:
Heldigvis komme søskenbarnet hans på onsdag, men d e så uendelig lenge te! :(
vente ei tulle 20 Juli ♡

Godt å se du har tv å data tid:) Vår 16åring sitte me pc 24/7... Kansje ikkje riktig å sammenligne ein på 8 å ein på 16.. men d må da gå ann å finne på någe aent. .

Get a life!!!! Hehe....

Godt å se du har tv å data tid:) Vår 16åring sitte me pc 24/7... Kansje ikkje riktig å sammenligne ein på 8 å ein på 16.. men d må da gå ann å finne på någe aent. .

Get a life!!!! Hehe....

Han hadde ikkje så strenge tider før, men han får raserianfall når han sitte for lenge... :P

Bror min på 17 satt og m data/tv 24/7 før, helt frem t han fekk lettsykkel då e det mest kjøring det går i ;)

Back
Topp