Eg blir gal...ang bilder

NeKeT

Gift med forumet
D klikke snart for meg....eg for av og til legge inn bilde, men da blir d minatyr bilde. Andre ganger blir bilde så stor at enn sku tru enn såg gjennom ett forstørrelseglass. Ka gjør eg feil, som ikkje dåkke gør??? Hjelp meg, eg blir så lei[:(] Eg og vil legga inn fine bilder[:)]

Jeg bare minsker det i paint før jeg legger det ut[:)]

Ka går du inn på i paint. Eg for bare til å zoome d større, ikkje minske d...?[:)]

Høyreklikke på bildet du vil bruke, klikke på åpne i paint, veldg på linjen øverst der det står bilde, så klikker du på strekk/forsyv, og de to øverste rutene skal du skrive et tall under hundre , samme tallet i begge rutene.

Jeg pleier da å velge 25, for å få de den str jeg vil ha de her..

Håper du skjønte det[:)][:)]

Ja se der ja, der var det jo en skjønn liten forballspiller[:)][:)]

kan noen hjelpe meg  pliiiiis?+?  jeg klarer ikke lage en ny tråd.. hvordan gjør jeg det?
Fikk det til tidligere men har glemt det.. jeg er helt umulig hehe

ja, og hvordan kan jeg få sann bilde under navnet mitt på venstre side her?
Håper noen kan svare meg.. for jeg er helt blank når det kommer til data 

kan noen hjelpe meg  pliiiiiiis?  Jeg klarer ikke lage ny tråd, klarte det i stad men ikke nå lengere hva gjør jeg?

og en ting til, hvordan kan jeg få et bilde under navnet mitt på venstre siden her?

Jeg er helt blank når det kommer til data  

Eg kan desverre ikkje hjelpa deg, som du ser så har eg ikkje heilt kontroll selv[&:]

samme sted som du legger inleg på gå ut herfra i født i februar se helt nederst der står det new post trykk på den så kommer det opp...  håper du klarer det

takk for hjelpen.. ikke bare bare dette  hehe

Back
Topp