Effektiv?

Stibli

Forumet er livet
Nå er kl. 09.47, og jeg har så langt denne dagen bakt rundstykker, pizzahorn og boller, ryddet rundt i leiligheten og i tillegg tjent noen hundrelapper fordi jeg jobber hjemmefra samtidig. Vanligvis pleier jeg å våkne på denne tiden på søndager, takket være en fantastisk snill samboer som alltid står opp tidlig [:-]

Skal jobbe frem til 12, så går turen først til min morfar, deretter ut til mine foreldre på middag. I løpet av disse timene blir det også fotball, fotball, fotball (HEIA Løv-Ham [:D]) før jeg skal tilbake igjen på jobb fra 19-22. Kjenner at jeg nesten ble litt sliten bare av å skrive det [8D]

Hva går deres søndag med til?

Ha en super dag alle fine jenter [:D]

ORIGINAL: junipie

For en effektiv morgen. Flink du er[:D]
Hva jobber du med?

Moderator [:)]

ORIGINAL: junipie

På babyverden?
Er det en grei jobb?

Nei, ikke her, et annet forum [:)] Lettjente penger, men samtidig dårlig betalt (rett under hundrelappen i timen). En super jobb å kombinere med familielivet (og studentlivet) da [:)]

jeg skal prøve og bli edru. hoho.
men fytti og flinkesen du er. jeg vil også bake pizzahorn. det hørtes forferdelig godt ut i skrivende stund.
men jeg har ikke turt og bevege meg i vertikal stilling ennå så vi får se hvordan det går utover dagen . ha en super duper da alle sammen .

ORIGINAL: *Knalle*

jeg skal prøve og bli edru. hoho.
men fytti og flinkesen du er. jeg vil også bake pizzahorn. det hørtes forferdelig godt ut i skrivende stund.
men jeg har ikke turt og bevege meg i vertikal stilling ennå så vi får se hvordan det går utover dagen . ha en super duper da alle sammen .

hehe er det roger som er oppe og hopper med martine i dag?
god bedring! kom hit og lek i sola!! da blir du frisk!

her var vi oppe 6.15, sambo på jobb og jeg alene med kidsa som vanlig. Var usedvanlig effektiv i går jeg! bakte brød og rundstk på morrakvisten. I dag har vi bare slappa av, fått begge barna til å sove for en gangs skyld.. haakon er litt vrien å få lagt hjemme for tida..
nå skal vi ut å leke i hagen, kaaanskje jeg får raka resten av løvet hvis lotta sover i vogna og haakon ikke stikker av.. høhø.

Ha en super søndag alle sammen [:D]

Du er suuuuuper effektiv Stine!!!
Kjempe flink [:D][:D]  
Ble nesten litt motivert til å bake noe... Men først må vi rydde, mest i klærna mine som ligger over alt på soverommet... og på torsdag kommer Christian hjem fra jobb, og da må det være ryddig [8D]

Ha en super søndag!!![:)][:)]

åh herregud Stine... Blir jo svett bare av å lese det der, hehehe!

Jeg sliter fremdeles hardt med ettervirkningene etter ukene jeg tok fri i forbindelse med min mormor.. Så jeg har jobbet i ett i 2 uker for å komme ajour, uten å være helt heldig med resultatet tror jeg..

Anyways, jeg har eksamen på tirsdag så jeg jobber med eksamensforedraget mitt. Niklas er hos farmor og farfar, mannen er på ledersamling på Tjøme - så det er heldigvis arbeidsro!
Jobbet hele natten, var i seng 05.45, sto opp kl 11 (slumra i en time, var så sykt trøtt) og sitter nå å jobber videre. Niklas kommer hjem rundt 16.30. Har ca massemasse igjen å gjøre.. Blir vel en lang natt dette også..

(og når jeg har pauser har jeg ryddet litt og smugkikket på nett for å finne noe nytt å strikke fra tirsdag kveld etter eksamen[8D])

Back
Topp