Effektiv søndag :)

kpha

Glad i forumet
Februarlykke 2016
Strålende fint vær her nord i dag, derfor benyttet jeg sjansen til å kanskje starte noe her :P
Har gått lang tur med hunden, ryddet ute og i garasjen, vasket klær og hengt opp og ryddet en del inne :) Mens mannen har skiftet dekk, vasket bil og gjort klart grillen for sesongen :)

Krysser fingrene for at noe skal skje snart :P ..imens jeg venter skal jeg tilbringe resten av søndagen på sofaen sammen med mannen og en sliten hund :)

Så flink du har vært! Her har jeg ikke gjort mye fornuftig, selv om jeg sikkert burde det for å få ting igang, men jeg har litt gitt opp trua på at det skjer av seg selv.

Krysser fingrene for at det blir fødsel på oss snart!

om ikke annet har du fått unna en hel del! kos deg!

Tror også at ting skjer når det er klart for det, men som dere sier, fint å få slike ting gjort uansett :D 
Ser jo at dere begge er over 41 uker, så jeg krysser fingrene for dere! :) Ser for meg at dere er en liten smule mere lei en det jeg er :P ;)

Greit å få gjort unna endel, det har jeg også fått gjort i dag, har hatt selskap for minstegutt som er 3 år i dag. :-)

Så koselig! :) Sitter her med skikkelige murringer i ryggen og framover, meeen - har hatt slikt før som bare har gått over, så det gjør vell det denne gangen og.. Og så kan det jo være fordi jeg gikk en ganske lang tur også :)

Back
Topp