Effektiv om kvelden ja :)

Polly84

Gift med forumet
jentene i juni13
Novemberfnuggene 2023
Da er klærne lagt opp, gulvet vasket, stuebordet ryddet for hundreogsnørrogførtiende gang og vasket, kjøkkenet shinet. WHOOP WHOOP....energien er på topp ja :) Utenom når jeg setter meg ned da, så kommer det mensenmurringen i ryggen...wtf liksom? Det kan jo bare gi seg syns jeg. Men men, må bare tåle det, siden det er jeg sjøl som driv på såpass som jeg gjør. Men fy så godt det er når det er gjort :)

Oooh, så flink er det lenge siden jeg har vært!

Takk takk. Er ikke hver dag jeg er så effektiv nei :P Også ble plutselig badet vasket og. Skulle egentlig vente til i morgen, men er da så rastløs a gitt. Loppene i blodet har våknet :P

Så DEILIG!!! Flink du er! Får sånne tak innimellom, meen ikke ikveld kjenner jeg... :p Hadde håpa jeh fikk sove snart, , vanskelig uten gubben.

Åh, sku ønske jeg hadde så mye energi :p her er det stopp etter at kjøkkenet er blitt tatt, som er må ryddes på væær dag, er jeg heldig så får jeg vasken en maskin med klær og kanskje hengt det opp..

Høhø...tro meg. Er ikke hver dag jeg er så effektiv. Så når loppene våkner og energien koker, så får man prøve å gjøre det beste ut av det :)

Ble jaggu energi på meg å. Bad, kjøkken, stue, gang = strøkent!!! :D deilig å stå opp till det i morgen.

Flinke dere er da. :)

Ble jaggu energi på meg å. Bad, kjøkken, stue, gang = strøkent!!! :D deilig å stå opp till det i morgen.
Ja ikke sant. Var så godt å stå opp og se at jeg ikke trenger å gjøre så mye i dag. Noe klesvask blir det jo, men det er jo ganske greit. :) Flinke snuppa :)

Jeg vasket alle vinduene både utvendig og innvendig igår! Riktig stolt av meg selv for har grudd meg til det lenge! Kjente da kvelden kom at jeg kanskje skulle delt det opp litt, for fy som det verka i kroppen ! Ble senga før 9 gitt :p

Vaske vinduer er så kjedelig ja. Kjenner det på kroppen i dag at jeg skulle kanskje ikke ha gjort så mye i går. Men fyttiflate å godt at det ble gjort :)

Veldig godt med alt man får unnagjort :) Blir sikkert hverken mer energi eller tid de nærmeste ukene :)

Å der var vindusvasken innvendig tatt å. Får ta utvendig i morgen :) Energien var fortsatt hos meg i dag :P

Takk for det :) Må jo bare drive på når energien er på topp, for vet aldri når den tar slutt :P

Helt sant ! Må prøve å få unna mest mulig når man har ork til det ! Jeg kan ligge leenge på sofan å føle jeg har null energi, men så tenker jeg nå MÅ jeg feks henge opp klesvasken, og da jeg først begynner da gir jeg meg ikke før huset er strøkent :) Da blir d sofan/senga att noen timer :) Syns egentlig alt er ett ork om dagen.. Skal bli så godt å få a ut å føle seg litt mer bevegelig igjen :)

Helt sant ! Må prøve å få unna mest mulig når man har ork til det ! Jeg kan ligge leenge på sofan å føle jeg har null energi, men så tenker jeg nå MÅ jeg feks henge opp klesvasken, og da jeg først begynner da gir jeg meg ikke før huset er strøkent :) Da blir d sofan/senga att noen timer :) Syns egentlig alt er ett ork om dagen.. Skal bli så godt å få a ut å føle seg litt mer bevegelig igjen :)
Ja, det må man. Er ikke alltid er jeg såpass energisk når det gjelder husarbe, så når jeg faktisk gidder og syns det er helt greit å gjøre, så må jeg jo bare gjøre mest mulig. Det er mye som er et ork om dagen ja. Blir fort tungpusten, og magen er i veien. T.o.m når jeg skal ha i vann i skåla til bikkja, så å jeg heeeeenge over vasken, for magen dulter borti :P Så ja, gleder meg til å bli litt mer bevegelig. På torsdag skal jeg male kjøkkenet, for det gidder jeg iallfall ikke når det nærmer seg slutten. :P

Back
Topp