Effektiv morning...

Shauri

Forumet er livet
VIP
Klokka er 9 og sukkerbrødbunnen står til nedkjøling [8D]
Alexander har sin første høneblund, jeg har drukket den deilige koppen med kaffi og sitter nå og prøver å finne ut hva jeg skal ha i kaka....

Se om jeg kanskje klarer å dele den i tre deler (ble ganske høy og fin). Frister med aprikossyltetøy, men kan jeg da ha vaniljekrem også - eller blir det krasj? Mannen min sin bursdag i dag skjønner dere. Han er veldig glad i banan i bløtkaka, så kan jo være jeg tar banan og kiwi kanskje... hmmm! Vanskelig valg.

banan og syltetøy (br.bær el jordbær) er veldig godt sammen med vaniljekrem!! Så utrolig effektiv du er så tidlig, herlig med slike dager innimellom. Ha en fin bursdag!

jeg pleier å dynke bunnen med litt melk i hvert lag.. så har jeg bringebær og fløte (eller andre syltetøy sorter). Svigermor har jordbærsylt og banan vet jeg, og det synes hun er veldig godt.. Vaniljekrem har jeg aldri smakt (ikke så glad i kaker)..

Flink du er da [:D] Jeg har fått sove til kl 9 i dag jeg [:)]
Jeg er mest glad i banan, jordbær og vaniljekrem [8D] *nam*
Ang. deling av sukkerbrød, pleier jeg å bruke sytråd [;)]

ORIGINAL: Minismurf

Flink du er da [:D] Jeg har fått sove til kl 9 i dag jeg [:)]
Jeg er mest glad i banan, jordbær og vaniljekrem [8D] *nam*
Ang. deling av sukkerbrød, pleier jeg å bruke sytråd [;)]

Sytråd faktisk! Hørtes ikke dumt ut! Synes det er vanskelig å dele, så må kanskje prøve det.

Oi detmå jeg si var effektivt ja[;)]
Kiwi og banan med vanilje hørtes godt ut[:)]
Ha en fin bursdag til mannen[:D]

Da var kaka ferdig og jeg har slikket resten av fløtekremen fra slikkepotten! Nå blir det oppvask!

Testa du sytråd, eller? [:D]

Gubben min blir også 1 år eldre idag![:D]
Jeg har laga bløtkake med bringebærsyltetøy/banan/vaniljekrem.
Men jeg trenger ØVELSE,for den ble seende slik ut *flau*:

Håper virkelig den smaker bedre enn dn ser ut[8D]

ORIGINAL: Minismurf

Testa du sytråd, eller? [:D]

Nei, ble ikke til at jeg gjorde det. Delte kaka med kniv som jeg pleier, gikk bra det og - men gadd ikke prøve meg på tre-lag.

ORIGINAL: superida

Gubben min blir også 1 år eldre idag![:D]
Jeg har laga bløtkake med bringebærsyltetøy/banan/vaniljekrem.
Men jeg trenger ØVELSE,for den ble seende slik ut *flau*:

Håper virkelig den smaker bedre enn dn ser ut[8D]

Den ble jo kjempeflott! Min ser ut som et takras i forhold! Jeg kan virkelig IKKE dekorere bløtkake!
Endte opp med banan og kiwi inni og på toppen sammen med krem såklart.

Back
Topp