Jordmor på sykehus strippet 37+6 - 2cm åpning: Mye slim og maserier, men gikk over. Tror slimproppen gikk noen dager etterpå (38+2).Hvordan går det med dere som har blitt strippet? Noen som har hatt effekt? Jeg ble strippet for andre gang i går. Mye mensmurringer utover dagen, og kynnere på kvelden/natta, men ikke tatt seg opp til rier. JM sa jeg hadde god effekt av strippingen, men at jeg fremdeles hadde litt lang livmorhals! Ny stripping på torsdag, men er det vits? Kjenner litt på at jeg mistet troa på at det fungerte for meg! Har forresten ikke blødd noe etter "behandlingenene", noe jeg forsto var negativt! 39+0 i dag.
Ny jordmor på sykehus utførte akupunktur og lettere stripping 38+5 - fortsatt 2cm åpning: Hun strippet bare lettere pga hun mente det ble for tøft å ta det fullt ut selv om det hadde blitt gjort uka før. Har ikke merket annet enn at jeg har blitt tyngre i både kilo og i selv kroppen etter behandling.
Skal inn i dag 39+4 og blir forhåpentligvis strippet ordentlig i dag og skal få akupunktur. Håper på bedre modning. Har ikke gjort dirkete susen, men nå har vel ikke babis vært klar heller. Han ble estimert til å være 3060gram på UL 37+6, så han må gjerne være der inne litt til da det er -2%.
Nå håper jeg han kommer før tirsdags morgen, ellers blir det prosedyreigangsetting på termindato 30.08 pga sv.dia